سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

امداد رسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در ۲۲ استان متأثر از حوادث جوی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در ۲۲ استان متأثر از سیل، برف و کولاک خبر داد.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وقوع سیل، برف و کولاک در کشور اظهار کرد: ۲۲ استان کشور از جمله استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌های جنوبی، رضوی و شمالی، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان و یزد طی ۴۸ ساعت گذشته متأثر از سیل، برف و کولاک بودند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۳۱۳ نفر از نیرو‌های امدادی در قالب ۹۱ تیم به یک هزار و ۸۶۴ نفر امدادرسانی کردند، افزود: همچنین ۲۰۶ نفر اسکان اضطراری دریافت کردند و ۱۲ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

سلیمی با اشاره به امدادرسانی نیروهای هلال احمر در ۱۰۲ شهر و روستا و محور‌های کوهستانی تصریح کرد: ۴۰۳ دستگاه خودرو توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر از برف رهاسازی شدند و همچنین از ۲۳ واحد مسکونی آب تخلیه شد.

انتهای پیام/

اسکان اضطراری ۲۰۶ نفر در استان‌های متأثر از حوادث جوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.