سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کار‌هایی که خانه شما را دلگیر می‌کند

اگر خانه شما کوچک است و می‌خواهید دل بازتر به نظر برسد، اشتباهاتی را که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود مرتکب نشوید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر خانه تان کوچک است و می‌خواهید دل بازتر به نظر برسد، اشتباهاتی را که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود مرتکب نشوید.
 
۱. از اشیای بزرگ استفاده نکنید: مجسمه‌های بزرگ، گلدان‌های حجیم، میز‌هایی با بدنه یک دست و مبل‌های بزرگ برای خانه‌های کوچک مناسب نیستند. آن‌ها ممکن است در مغازه زیبا به نظر برسند، اما خانه شما را کوچک‌تر نشان می‌دهند و احساس خفقان ایجاد می‌کنند. در واقع هر خانه‌ای اشیای مناسب خودش را می‌خواهد.
 
۲. خانه را رنگارنگ نکنید: در کل خانه چه برای مبلمان و پرده‌ها و چه دیوار‌ها از دو یا سه رنگ استفاده کنید. رنگ‌های متنوع باعث احساس آشفتگی و کلافگی در شما می‌شود. همچنین این دو، سه رنگ هم باید با هم جور باشد. به طور مثال انتخاب یک ترکیب دوتایی یا سه تایی از آبی، سفید و قهوه‌ای یا سبز، سفید و قهوه‌ای یا قهوه ای، سفید و کرم  می‌تواندانتخاب مناسبی باشد.

۳. کاغذ دیواری گل درشت نخرید: اگر می‌خواهید خانه تان را کاغذ دیواری کنید از کاغذ دیواری‌های ساده یا با بافت ریز استفاده کنید. بافت‌های درشت، اتاق‌ها و خانه را کوچک‌تر نشان می‌دهند. طرح فرش‌هایی با گل بوته‌ها و نقش‌های ریزتر، اتاق کوچک را بزرگ نشان می‌دهد. حتی گلدان‌هایی با برگ‌های ریز برای این اتاق‌ها مناسب‌تر هستند و آن‌ها را بزرگ‌تر جلوه می‌دهند.

منبع: خراسان

انتهای پیام/
برچسب ها: کاغذ دیواری ، خانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.