سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانوان کارآمدتر از آقایان در سمت‌های مدیریتی عمل می‌کنند

استاندار بوشهر گفت: در هر سمتی که بانوان قرار گرفته اند کار آمدتر از آقایان عمل کرده اند و بر همین اساس، انتصاب مدیران زن در استان بوشهر نسبت به دولت قبل، ۸.۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در بازدید از دبستان امید انقلاب شاهد دختران بوشهر و نشست با فرهنگیان این مدرسه افزود: در دولت قبل میزان انتصاب بانوان در سمت‌های مدیریتی ۶ درصد بوده که در این دولت به ۱۴.۵ درصد رسیده است.

وی بیان کرد: در نظام اسلامی به ویژه در دولت تدبیر و امید فرصت گرانبهایی برای بانوان در عرصه مدیریتی فراهم شده است.

استاندار بوشهر همچنین با اشاره به موضوع انشا دانش آموزان این دبستان گفت: معلم دبستان از دانش آموزان خواسته بود انشایی با موضوع اگر استاندار شدند چه کاری انجام می‌دهند، بنویسند که خلاقیت پسندیده‌ای بودتا دانش آموزان با وظایف استاندار بیشتر آشنا شوند و انتظاراتشان را بیان کنند.

گراوند با بیان اینکه دانش آموزان موضوعات خوبی نوشته بودند، ادامه داد: در انشا دانش آموزان به موضوعات مهم برای پیشرفت استان اشاره شده بود، که می‌تواند بررسی شود.

وی ساخت یک شهربازی را از موضوعات مطرح شده در انشا دانش آموزان عنوان کرد و گفت: وجود یک شهربازی با کیفیت و سرپوشیده در مرکز استان، خواسته ما نیز است و به طور مکرر از شهرداری طلب کرده ایم.

انتهای پیام/ک

بوشهر باید شهربازی با کیفیت و سرپوشیده داشته باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.