سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی سامانه بارشی جدید و وزش طوفان در سیستان وبلوچستان؛

آماده باش ۱۹ تیم امدادی برای ارائه خدمات امدادی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر ورود و فعالیت سامانه بارشی و وزش طوفان و گرد و خاک در بخش‌هایی از استان، ۱۹ تیم امدادی این خطه پهناور در حالت آماده باش قرار دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسن مصفا معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: براساس اطلاعیه جوی شماره ۴۱ هواشناسی سیستان و بلوچستان، از اواخر وقت امروز و با شدت کمتری نسبت به دو سامانه گذشته، سامانه بارشی در بخش‌هایی از استان به فعالیت خواهد پرداخت که برای مدیریت حوادث احتمالی در شهر‌های تحت شعال این سامانه و شهر‌های شمالی استان که با پدیده طوفان شن و گرد و خاک روبرو خواهند بود، ۱۹ تیم امدادی شعب جمعیت هلال احمر این خطه پهناور به حالت آماده باش در آمده اند.

وی تاکید کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره تماس ۱۱۲ در مواقع بروز هرگونه حادثه اطلاع رسانی لازم را انجام دهند تا در سریعترین زمان ممکن امدادگران در صحنه حاضر و خدمات امداد و نجات لازم را ارائه کنند.

وی افزود: در جمعیت هلال احمر هدف هر خانواده یک امدادگر را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داده ایم و براین اساس افراد علاقمند می‌توانند با حضور در شعب این نهاد، آموزش‌های امداد و نجات را فرا گرفته و در صورت بروز حادثه یاری گر نهاد‌های امدادی باشند.

انتهای پیام/پ

وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.