سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد خودرو در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از ثبت تردد بیش از ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در استان از ۱۷ تا ۲۲ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: با توجه به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تقارن آن با ۲۲ بهمن ماه از ۱۷ تا ۲۲ بهمن ماه برابر گزارش‌های رسیده و ثبت دوربین‌های پایش تصویری بیش از ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تردد در جاده‌های مازندران به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به افزایش ۹ درصدی تردد‌ها در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از ورود بیش از ۵۳۰ هزار دستگاه خودرو در این مدت به استان خبر داد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: بیشترین ورودی خودرو‌ها با ۲۴ درصد از محور رامسر- چابکسر و پس از آن محور‌های هراز و سوادکوه با ۲۰ و ۲۱ درصد و محور  گلوگاه – نوکنده با ۱۴ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارد.

سردار میرفیضی، میانگین تردد روزانه خودرو در این مدت در کل محور‌های استان را یک میلیون و ۸۰۰ هزار اعلام کرد و گفت: سهم استان مازندران از نظر ثبت تردد در کشور ۶ درصد و رتبه سوم را دارد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز از تمهیدات ویژه ترافیکی و انتظامی در راستای تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها با اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی خبر داد و افزود: پلیس مازندران با تمام توان و بسیج همه امکانات آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز است.

سردار میرفیضی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان وسایل نقلیه، به همه هموطنان و مسافرانی که مازندران را مقصد سفر خود انتخاب کرده اند، توصیه کرد: با توجه به شرایط ویژه و بعضاً کوهستانی بودن محور‌های مواصلاتی استان ضمن توجه به هشدار‌های پلیس با رعایت قوانین و مقررات سفری ایمن را برای خود ودیگران رقم بزنند.

انتهای پیام/ م

آخرین آمار ثبت تردد در جاده‌های منتهی به شمال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.