سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهنازی: سجادی کادر سرپرستی ایران در بازی‌های المپیک را انتخاب می‌کند

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: جلسه امروز در مورد سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو بود و سجادی به عنوان سرپرست انتخاب شد و حکم وی صادر می‌شود.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک پس از نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در جمع رسانه‌ها اظهار داشت: جلسه امروز در مورد سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو بود و سجادی به عنوان سرپرست انتخاب شد و حکم وی صادر می‌شود. امروز نیز گزارشی از فعالیت‌های نیرو‌های مسلح و المپیک سیزم ارائه شد. در المپیک سیزم ۲۸ رشته حضور دارد که ایران در ۱۴ رشته حضور خواهد داشت و ۱۷۰ تا ۱۸۰ ورزشکار از کشورمان اعزام می‌شود.

وی تاکید کرد: در در این مسابقات در رشته تکواندو، بانوان هم اعزام می‌شود. تیروکمان بانوان هم اعزام خواهد شد. دوستان ما در نیرو‌های مسلح در خواست داشتن تا وزارت و کمیته هم حمایت کنند. در مجموع مصوب شد کمیته ملی المپیک، حمایت کاملی از سیزم داشته باشیم چرا که حضور نیرو‌های مسلح افتخار ماست.

شهنازی افزود: در بخش تست آکادمی ملی المپیک و دوپینگ نیز قرار شد حمایت کنیم. قرار شد ۱۴ فدراسیون هم جلسه‌ای با پیمبری، نماینده نیرو‌های مسلح داشته باشند و هماهنگی لازم انجام شود و همه دست به دست هم دهند. قرار شد با هماهنگی صالحی امیری و وزیر ورزش ظرف هفته آینده جلسه برگزار شود.

وی گفت: سایر موارد جلسه نیز بحث داخلی بود. صالحی امیری پیگیر واریز بودجه است و در هفته‌های اخیر دو، سه بار به سازمان برنامه و بودجه رفتم و آن‌ها قول دادند در حدی که کار‌ها پیش برود کمک کنند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک اظهار داشت: طبق روال مجامع کمیته، صورت جلسه ۱۰ روز بعد از مجمع به کمیته بین‌المللی ارسال شد. کار‌های مربوط به بازی‌های ساحلی آمریکا در جریان است و پیگیری‌ها انجام می‌شود.

شهنازی تصریح کرد: انتخاب کادر سرپرستی ایران در بازی‌های المپیک نیز بر عهده سرپرست خواهد بود.


بیشتر بخوانیدسرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو مشخص شد


انتهای پیام/

انتخاب کادر سرپرستی ایران در بازی‌های المپیک بر عهده سجادی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.