سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه گوشت گرم گوسفندی در بیرجند

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کننده سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی از توزیع گوشت سرد گوسفندی در بیرجند خبر داد.

تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کننده سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: قیمت هر شقه ران ۴۴ هزار تومان و هر شقه سردست ۴۳ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت گرم دربیرجند توزیع خواهد شد افزود: این گوشت‌ها در ۱۰ مرکز شهرستان بیرجند عرضه می‌شود.

تهوری گفت: این گوشت‌ها در بازار روز شهرداری خیابان پاسداران، کارگران ۶-۸، خیابان رشادت واقع در توحید، بلوار شهید آوینی نبش صدف، خیابان حافظ شرقی واقع در مهرشهر، نبش خیابان شهید منتظری ۱۲، حکیم نزاری ۸-۱۰، خیابان نیروی هوایی ۲۰-۲۲، خیابان ابن سینا و خیابان، ولی عصر واقع در مهرشهر در حال توزیع است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کننده سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: در سطح استان بیش از ۱۱ برابر سال گذشته عرضه گوشت گوساله را داشته ایم که تاپایان سال نیز این روند ادامه خواهد داشت تا قیمت گوشت گوساله داخلی تنظیم و افزایش نداشته باشد.

وی در خصوص نارضایتی مردم از نحوه توزیع گوشت در استان افزود: هم در سطح وزارتخانه و هم در سطح استان برنامه‌ای برای آینده تدارک دیده شده تا مکانیزم توزیع این گوشت‌ها را عوض و به گونه‌ای فراهم شود تا رضایتمندی مردم در استان را داشته باشد.

انتهای پیام / ط ا

توزیع بیش از  ۴ هزار توزیع گوشت گرم در بیرجند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.