سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوروز ۹۸ با اپلیکیشن گردشگری استان کرمانشاه

 مدیر کل کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تا پیش از آغاز سفر‌هایی نوروزی اپلیکیشن گردشگری در اختیار گردشگران ورودی به استان کرمانشاه قرار خواهد.

 به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  مدیر کل کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در  دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از نسخه اندروید اپلیکیشن گردشگری استان کرمانشاه رونمایی شد و به بازدیدکنندگان ارائه گردید.  
 
 قادری افزود:این اپلیکیشن با هدف توسعه گردشگری الکترونیک در استان کرمانشاه طراحی شده است.  
 
وی  با اعلام اینکه برای معرفی بیشتر این اپلیکیشن به بازدید کنندگان ۵ هزار عدد تراکت در حاشیه نمایشگاه توزیع خواهد شد، گفت: این اپلیکیشن توسط دیتاسنتر به صورت وای فای رایگان نیز در محل غرفه استان کرمانشاه نیز در اختیار بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.  
 
وی بیان کرد: تا پیش از آغاز سفر‌هایی نوروزی نسخه کامل اندروید و ios آن در اختیار گردشگران ورودی به استان کرمانشاه قرار خواهد.
 
او با اعلام اینکه در این اپلیکیشن یک راهنمای جامع سفر و مسیریابی نقطه‌ای جاذبه‌های گردشگری استان ارائه شده است، بیان کرد: در فاز‌های بعدی در سال ۹۸ بخش‌های فروشگاه آنلاین صنایع دستی، واقعیت افزوده و امکان رزرواسیون برای هتل‌ها و بومگردی‌های استان کرمانشاه اضافه خواهد شد.  

انتهای  پیام/ز

اپلیکیشن  راهنمای جامع سفر و گردشگری کرمانشاه رونمایی شد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.