سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه شهرستان زرندیه:

مردم و مسئولان در شرایط کنونی کشور اتحاد و همبستگی را حفظ کنند

امام جمعه شهرستان زرندیه گفت: مردم و مسئولان در شرایط کنونی کشور اتحاد و همبستگی را حفظ کنند تا به دشمنان بفهمانند که پایبند به اصول اسلامی و ولایت‌فقیه هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه دریادواره پنج شهید روستای فرج آباد گفت: یکی از برنامه‌هایی که باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان می‌شود برگزاری یادواره شهدا است که نسل‌های بعدی ما متوجه بشوند که این نظام و انقلاب چگونه تبدیل به یک درخت تنومند شده و آن درخت توسط خون شهدا هشت سال دفاع مقدس و شهدای هسته‌ای و مدافعین حرم آبیاری شده است.

حجت السلام ابراهیمی با اشاره به اینکه ایمان، اتحاد و ولایت مداری رمز موفقیت در دوران دفاع مقدس بود و حفظ نظام و ولایت فقیه وصیت شهدا است، افزود: مردم و مسئولان در شرایط کنونی کشور اتحاد و همبستگی را حفظ کنند تا به دشمنان بفهمانند که پایبند به اصول اسلامی و ولایت‌فقیه هستند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان با افکار کورکورانه خود فکر می‌کردند انقلاب به ۴۰ سالگی نخواهد رسید، اضافه کرد: مردم در هر شرایطی از پشتیبانی ولایت‌فقیه و نظام دست برنداشتند و اجازه دخالت دشمنان به مسائل کشور را ندادند و مثل هرسال در ۲۲ بهمن امسال هم ثابت کردند که تا پای جان از نظام و رهبری حمایت خوا هند کرد.

امام جمعه شهرستان زرندیه ادامه داد: شهدا بر سر آرمان‌های انقلاب ایستادند و امروز وظیفه همه ما حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب و زنده نگه‌داشتن یاد شهیدان انقلاب اسلامی و ادامه دادن راه این عزیزان است.

اولین یادواره پنج شهید روستای فرج آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان زرندیه در مسجد امام محمد باقر (ع) این روستا برگزار و دراین مراسم با اهدای لوح سپاس از ۵ خانواده شهید تجلیل شد.

انتهای پیام/ ج

یادواره پنج شهید روستای فرج آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان زرندیه

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.