سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جیرفت میزبان جشنواه شو سواره اسبان بومی فلات ایران + تصاویر

نخستین جشنواره شو سواره اسبان بومی فلات ایران امروز در مجموعه ورزشی کارگران شهرستان جیرفت واقع در بلوار پیامبر اعظم برگزار شد.

علیرضا معاضدی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: نخستین جشنواره شو سواره اسبان بومی فلات ایران به همت هیئت سوارکاری استان کرمان و شهرستان جیرفت و با همکاری فرمانداری این شهرستان در محل مجموعه ورزشی کارگران برگزار شد.


وی شهرستان جیرفت را پایلوت و مقر باشگاه این ورزش دانست و افزود: این جشنواره با حضور ۸۰ سوارکار از سراسر استان کرمان با اسب های نژاد های مختلف برگزار شد.

معاضدی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی بیشتر مردم با ورزش سوارکاری و جذب علاقه مندان به این رشته ی ورزشی عنوان و تصریح کرد: هم اکنون باشگاه سوارکاری در شهرستان جیرفت راه اندازی شده است و علاقه مندان در شهرستان های جنوبی استان کرمان نیز می توانند با مراجعه به اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت و هیئت سوارکاری ثبت نام کنند.

وی از برگزاری مجدد این جشنواره خبر داد و یادآور شد: اداره ورزش و جوانان  این شهرستان، هرساله جشنواره شو سواره را با تنوع بیشتر برگزار می کند.

یادآور می شود: شرکت دو سوارکار معلول (نقص عضو از ناحیه پا) از شهرستان های بم و زرند و پسر بچه هشت ساله از شهرستان زرند بر جذابیت این جشنواره افزوده بودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ب

برگزاری جشنواه شو سواره اسبان بومی فلات ایران در جیرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.