سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ فقره انشعاب آب و فاضلاب خوی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از واگذاری بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ فقره انشعاب آب و فاضلاب از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ انشعاب فاضلاب به مشترکین واگذار شده که بیش از یکصد انشعاب بیشتر از برنامه زمانبندی است.

وی تعداد اشتراک واگذار شده فاضلاب را بیش از ۳ هزار و ۴۸۰ فقره اعلام کرد و گفت:این امر بیانگر رویکرد آبفای خوی به تشویق مردم به استفاده از شبکه فاضلاب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی تعداد کل انشعابات فاضلاب در شهر خوی را ۴۴ هزار و ۷۰۰ فقره اعلام کرد و یادآور شد: در حال حاضر نزدیک به ۶۰ درصد جمعیت شهر خوی تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد.

ولیزاده در ادامه با اشاره به واگذاری بیش از ۲ هزار و ۱۸۰ فقره انشعاب آب در سال جاری اظهار داشت: در این زمینه نیز طبق برنامه پیش رفتیم و تا رسیدن به نقطه نهایی برنامه سال ۹۷ فاصله چندانی نداریم.

مدیر عامل شرکت تعداد کل انشعاب آب شرکت را نیز بیش از ۸۵ هزار فقره اعلام و تصریح کرد: در حال حاضر صد در صد جمعیت شهری شرکت آب و فاضلاب خوی شامل شهر‌های خوی، فیرورق، ایواوغلی، دیزج دیزو قطور از شبکه آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.
 
انتهای پیام/م

 

بیش از ۴ هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب  در خوی واگذار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.