سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم تشییع شهدای امنیت اصفهان با حضور سردار سلامی برگزار می‌شود

مراسم تشییع شهدای امنیت اصفهان که شب گذشته در حادثه تروریستی درسیستان به شهادت رسیدند با حضور و سخنرانی سردار سلامی برگزار می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مراسم وداع با شهدای امنیت اصفهان که شب گذشته در حادثه تروریستی به شهادت رسیدند با سخنرانی حجت الاسلام عالی و مداحی حاج میثم مطیعی و سید رضا نریمانی جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدای بسیج واقع در خیابان پاسدارانِ   اصفهان برگزار می‌شود.

 مراسم تشییع ۲۷ شهید این حادثه نیز با حضور و سخنرانی سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

گفتنی است پس از تدفین شهدای شهر اصفهان، مابقی شهدا به منظور تشییع و تدفین به زادگاه‌های خود در شهر‌های آران و بیدگل، کاشان، سمیرم، نجف آباد، درچه، شهرضا، شاهین شهر، فلاورجان، خمینی شهر، تیران و کرون، خور و بیابانک و چادگان منتقل خواهند شد.

شامگاه چهارشنبه یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی تاکنون ۲۷ تن شهید و ۱۳ نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/پ

حادثه تروریستی در جاده خاش- زاهدان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حمید
۱۴:۳۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
امام خمینی: ملت ما را بکشید که بیدارتر خواهند شد. بکشید ما را ...

این جمله به این معنی نیست که بیخیال باشیم و بگذاریم این اتفاقات بیفته. باید سیستم امنیتی را چندین برابر قوی تر کنیم