سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معارفه دکتر امید شاهی به عنوان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد

مراسم تکریم دکتر میرکی و معارفه دکتر شاهی به عنوان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد در سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مراسم تکریم و معارفه رئیس بیمارستان با حضور مدیر شبکه، رئیس مرکز بهداشت، رئیس اداره بیمه سلامت، دکتر منصور پور و مسئولین شبکه بهداشت و درمان و سرپرستاران و مسئولین واحد‌های مختلف بیمارستان برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: در طول مدتی که فردی مسئولیت یک مجموعه را تقبل می‌کند مهمترین نتیجه آن سربلندی و سرافرازی است شاخص‌های سربلندی شامل وجدان انسان، رضایت مردم، پرسنل و دستگاه‌های ناظر می‌باشد.

وی افزود: ما افتخار می‌کنیم که در مجموعه شبکه بهداشت و درمان مهاباد تعداد کثیری از مسئولین و مدیران وجود دارند که با وجدان کاری در راستای ارتقا سلامت شهرستان قدم برمی دارند و خیلی‌ها هم ناشناخته مانده اند و به امید حق تعالی اگه فرصت باقی باشد در آینده به کار گیری می‌شوند.

دکتر مرزنگ بیان داشت: دکتر میرکی در سال گذشته مسئولیت بیمارستان را قبول کردند با روحیه بسیار خوبی شروع و انتظارتی را در حد امکانات و با نیرو‌هایی که در اختیار داشتند به ثمر نشاندند. قبول بار مسئولیت برای یک پزشک متخصص با توجه به حضور در درمانگاه و برنامه‌های آنکالی تا حدودی دشوار می‌باشد. از روحیه ایثارگی دکتر میرکی در طول دوره تصدی گری ریاست بیمارستان تشکر کرده و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید و تلاش برای خدمت به مردم در راستای سیاست‌های دانشگاه را از خداوند منان خواستارم.

دکتر سیاوش میرکی ضمن تشکر از دکتر مرزنگ اظهار داشت: بیمارستان مجموعه‌ای است بزرگ و مسئولیت اصلی آن حفظ جان بیماران می‌باشد به همین دلیل حساسیت این مجموعه خیلی بیشتر از سازمان‌های خدمت رسان دیگر می‌باشد ایرادات، کاستی ها، گلایه ها، کمبود‌های این مجموعه و تمامی افرادی که در بیمارستان کار می‌کنند خیلی محسوس‌تر از ارگان‌های دیگر است و همیشه زیر ذره بین افکار عمومی و مورد نقد بودیم و این برای بیمارستان فرصتی است مناسب برای پی بردن به ایرادات و نقاط ضعف و باید برای برطرف کردن آن تلاش کنیم.

دکتر امید شاهی سرپرست بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد گفت: خدمت در بیمارستان یک کار تیمی است و کار تیمی مستلزم تعامل و همکاری همه پرسنل می باشد بیمارستان مهاباد بلوک درمانی جنوب استان بوده و توانایی ویژه و حس فداکاری و همکاری بین بخشی همکاران بنده را متقاعد کرد تا این سمت را تقبل نمایم.

انتهای پیام/ج

برگزاری مراسم معارفه و تکریم در بیمارستان امام خمینی مهاباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.