سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجری: برای تداوم روند خوبمان باید سپیدرود رشت را شکست بدهیم/ توجهی به مسائل حاشیه‌ای نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: برای تداوم روند خوبمان باید برابر سپیدرود رشت قرار بگیریم و این بازی برایمان مهم و سخت است.  

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی این تیم مقابل تیم فوتبال سپیدرود رشت اظهار کرد:خدا را شکر شروع خوبی در نیم فصل دوم داشتیم و  در ۲ بازی ۶ امتیاز گرفتیم و به دنبال این هستیم که این روند خوب را ادامه بدهیم. برای تداوم روند خوبمان باید برابر سپیدرود رشت قرار بگیریم و باید از  این بازی مهم و سخت امتیاز بگیریم.  

بازی با سپیدرودرشت از چند جهت مشکل ساز است 

او ادامه داد: بازی با سپیدرود رشت از چند جهت مشکل ساز است اول اینکه باید در چمن مصنوعی بازی کنیم و بازیکنان ما بازی در چمن مصنوعی را عادت ندارند و شرایط را برای ما سخت می‌کند. همچنین تیم سپیدرود رشت هواداران خوبی دارد و از این تیم حمایت لازم را می‌کنند، اما ما هم در طول هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و  بازیکنان جدید با سایر نفرات هماهنگی پیدا کردند و شناخت خوبی از نحوه بازی یکدیگر دارند.  

مهاجری درباره مصدومان و محرومان تیم ماشین سازی بیان کرد: خدا را شکر بازیکن محروم نداریم، اما ترجیح دادیم چند بازیکن خود را به علت فشردگی مسابقات در این بازی استفاده نکنیم و مسیح زاهدی را برای بازی فردا در اختیار نداریم.  

تیم سپیدرود رشت نوساناتی در نتیجه گیری داشته است 

سرمربی تیم ماشین سازی درباره وضعیت تیم سپیدرود رشت تصریح کرد: ما تیم سپیدرود رشت را به خوبی آنالیز کردیم و شناخت خوبی از این تیم داریم و روی نقاط ضعف و قوت این تیم در تمرینات کار کردیم. البته تیم سپیدرود رشت نوساناتی در نتیجه گیری داشته است که همین موضوع کارمان را سخت می‌کند و آن‌ها می‌خواهند از این بازی امتیاز بگیرند، اما ما هم آمادگی کامل داریم.  

فوتبال ایران یک علی کریمی دارد 

مهاجری درباره اینکه فردا با تیم علی کریمی بازی دارید، گفت: بله فوتبال ایران یک علی کریمی دارد و کریمی در تراکتورسازی بازی کرده است و در بین مردم تبریز هم از محبوبیت خاصی برخوردار است. به هر حال فوتبال آذربایجان شرقی مهمان علی کریمی و تیمش است.  

سرمربی ماشین سازی درباره صدور بیانیه در مورد داریوش شجاعیان قبل از بازی تراکتورسازی و استقلال خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این بیانیه در آستانه بازی ما برابر تیم سپیدرود رشت صادر شد قصد ندرم درباره این موضوع صحبت کنم. کادر فنی تمرکزش را معطوف به بازی فردا کرده است و توجهی به مسائل حاشیه‌ای نمی‌کنیم. به هر حال مدیریت باشگاه کاری می‌کند که تیم ما ضربه نخورد و آسیبی از این اتفاقات به ما وارد نشود.  


بیشتر بخوانید: 

بیانیه باشگاه ماشین سازی بر علیه استقلال + سند

فتحی: پرونده استقلال در CAS ارتباطی به پاتوسی ندارد/ فضای مجازی پُر از بداخلاقی است/ برخی از زمان آمدن من درصدد مشکل تراشی برای استقلال هستند


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.