سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت آیت الله مظاهری در پی شهادت تعدادی از پاسداران حادثه زاهدان

آیت الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان شهادت تعدادی از هموطنانمان و حافظان مرزهای کشور را در حادثه تروریستی زاهدان تسلیت گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در پیام رئیس حوزه علمیه اصفهان آمده است : بار دیگر دست پلید و جنایتکار دشمنان تکفیری اسلام و انقلاب اسلامی، حادثه‌ای تلخ و اسفبار را به‌وجود آورد و جمعی از پاسداران عزیز و جان‌برکف را که از مأموریّت صیانت از مرزهای جمهوری اسلامی بازمی‌گشتند به شهادت رسانید. قطعاً این‌گونه جنایت‌های شرارت‌بار، ملّت عظیم‌الشّأن ایران را در پیمودن راه نورانی اسلام و تشیّع و اهل‌بیت عصمت و طهارت«علیهم‌السّلام»، دچار تردید و یأس نخواهد نمود.

در ادامه پیام آمده است :   با اظهار تأسّف و تأثّر، شهادت این عزیزان را که از استان شهیدپرور اصفهان بوده‌اند، به همۀ بازماندگان و خاندان این شهیدان راه خداوند تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان و رحیم، صبر و تسلّی و سکینه برای قلب‌های داغدار و دل‌های ماتم‌زده و عزادار آنان مسألت می‌کنم و از پیشگاه خداوند می‌خواهیم که این ملّت بزرگ و امتحان‌دادۀ در راه او را از شرّ دشمنان جنایتکار حفظ فرماید. انّه ولیّ النّعم.

 

انتهای پیام / س 

پیام تسلیت آیت الله مظاهری 

برچسب ها: شهدا ، مراجع تقلید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.