سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار بوشهر:

مردم از نحوه نظارت بر بازار نگران هستند

استاندار بوشهر گفت: مردم از نبود کالا نگران نیستند بلکه از اعمال نشدن قانون و مدیریت ما مسئولان نگران هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست کمیسیون تنظیم بازار، با اشاره به اینکه امور بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیازمند خانه تکانی است، افزود: مردم افزایش منطقی قیمت‌ها را می‌پذیرند، اما انتظار آنان از ما مدیران، ثبات در قیمت است.

وی با تاکید بر تقویت نظارت بر بازار، اصلاح روش بازرسی و توزیع کالا در استان و استفاده از ظرفیت بسیج برای نظارت بر بازار را خواستار شد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه برخی مدیران، مدیر شرایط سخت اقتصادی نیستند، بیان کرد: متولیان امر باید شیوه‌های توزیع و نظارت بر بازار را اصلاح کنند و با جدیت و حساسیت بیشتری نظارت بر بازار صورت گیرد.

گراوند گفت: قیمت مرغ در بازار استان باید ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان باشد و اگر قیمت بالاتر این عرضه شد با عرضه کنندگان برخورد شود.

وی با اشاره به مشکلات تولید و توزیع گوشت در استان و کشور افزود: قیمت گوشت قرمز باید در استان مدیریت شود و قیمت‌های موجود شایسته نیست.

استاندار بوشهر همچنین یادآور شد: تعاونی صیادان قرار است ماهی را با ۲۰ درصد زیر قیمت اسکله، عرضه کنند.

گراوند درباره گلایه یکی از مدیران در مورد برپایی نمایشگاه عرضه کالا از سوی شهرداری‌های عالیشهر و چغادک گفت: این موضوع با جدیت دنبال شده و برخورد قانونی هم صورت می‌گیرد، زیرا نمایشگاه عرضه کالا بدون مجوز و رعایت اصول قانونی برپا شده است.

انتهای پیام/ک

قیمت مرغ باید ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان باشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
سلام مگه نظارتی هم وجود داره تو کشور