سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موج سوم بارشی در راه سیستان و بلوچستان است

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با تقویت جریانات جنوبی، از اواخر وقت شنبه هفته آینده فعالیت سامانه بارشی جدید در استان آغاز می‌شود.

علی ملاشاهی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت : همزمان با تقویت جریانات گرم و مرطوب انتظار می‌رود سامانه جدید بارشی از اوخر روز شنبه تا دوشنبه در استان فعال شود و بخش‌هایی از استان را بارش‌های رگباری فرا گیرد.

وی با بیان اینکه سامانه جدید به مراتب ضعیف‌تر از سامانه‌های قبلی است، افزود: در مدت فعالیت این سامانه شرایط برای رگبار‌های ملایم تا متوسط و پراکنده باران، رعد و برق و تندباد موقتی در نواحی مرکزی و جنوبی استان مهیا است و احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن موقتی برخی مسیل‌ها وجود دارد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان در بخش دیگر به وزش باد شدید در برخی نواحی استان در روز‌های شنبه تا چهارشنبه اشاره کرد و گفت: در این مدت وزش باد شدید با سرعتی بین ۴۰ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت در بخش‌های مرکزی و جنوبی استان پیش بینی می‌شود.

ملاشاهی ادامه داد: برای دو روز آینده شرایط آرام و پایداری در سطح استان حاکم است و سرمای شبانه تا روز جمعه در نقاط سردسیر استان تداوم دارد.

وی با بیان اینکه از اواخر وقت روز جمعه روند افزایش دما در استان حاکم می‌شود، افزود: دریای عمان برای سه روز آینده به نسبت آرام پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ف

 فعالیت سامانه بارشی جدید در استان آغاز می‌شود

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.