سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صحبت های معاون ستادکل نیروهای مسلح در رابطه با حادثه تروریستی زاهدان

معاون ستادکل نیرو‌های مسلح ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان گفت: دشمنان، با مشاهده وحدت و همدلی مردم و همراهی با نظام انقلاب اسلامی ایران با اقدامات جنایتکارانه و تروریستی، دست به ایجاد رعب و وحشت در کشور می زنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرتیپ ابوالفضل شکارچی پیش از ظهر امروز در سومین همایش سالانه "نقش علما، روحانیون و نخبگان در مقابله با جریانات تکفیری" در سراوان گفت: اقدام جنایتکارانه تروریست‌ها در محور زاهدان- خاش با هدف تلخ کردن کام ملت ایران در پی شیرینی حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی صورت گرفت.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه دشمنان ملت ایران تلاش داشتند در راهپیمایی ۲۲ بهمن ناامنی ایجاد کنند، افزود: مردم غیور شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان در کنار دیگر اقشار ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حماسه‌آفرینی کردند و همین موضوع سبب خشم دشمنان نظام و انقلاب شد.

سرتیپ شکارچی تصریح کرد: بی‌شک دشمنان ملت ایران که در طراحی و اجرای این اقدام جنایتکارانه دخیل بوده‌اند به‌زودی پاسخ این جنایت را خواهند گرفت و سیلی محکمی از نیرو‌های امنیتی خواهند خورد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دشمنان این ملت چشم دیدن پیشرفت و آبادانی سیستان و بلوچستان را ندارد و در همین راستا دست به اقدامات تروریستی می‌زنند، اما این مردم همیشه در صحنه و هوشیار هرگز اجازه بهره‌برداری سوء را به دشمنان نخواهند داد.

 

انتهای پیام/ت

تلاش برای ایجاد ناامنی در کشور،نقشه شوم دشمنان انقلاب اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.