سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کدخدایی: تشریح جنایات منافقین در "ماجرای نیمروز" بالاترین هنر هنرمندان بود

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تشریح جنایات منافقین و خیانت مخصوصا سران آن‌ها بالاترین هنر هنرمندان عزیز بود که در فیلم ماجرای نیمروز به خوبی به نمایش درآمد.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در یادداشتی درباره ماجرای نیمروز- رد خون نوشت: به آقایان رضوی و مهدویان تبریک و خدا قوت می‌گویم. لازم است این تذکر داده شود که اختلاف نظر در برخی ابعاد هنری آن نباید پیام اصلی را به فراموشی سپارد. تشریح جنایات منافقین و خیانت مخصوصا سران آن‌ها بالاترین هنر هنرمندان عزیز بود که به خوبی به نمایش درآمد.

متن کامل این یادداشت به شرح ذیل است:

باید از همه دست اندرکاران فیلم پر مفهوم رد خون تشکر کرد. جدای از مسائل فنی و هنری که البته در تخصص من نیست، اما مایل هستم تاکید کنم که سه فیلم سیانور، نیمروز و رد خون پرده از جنایات واقعی و درونی گروهک منافقین برداشته و تصویری است برای کسانی که دوران انقلاب و حوادث آن را ندیده اند. جنایات منافقین را کسانی درک می‌کنند که در آن ایام حضور داشته و با آن‌ها روبرو بودند. این گونه فیلم‌ها هر چند محدود، ولی روشنگری است نسبت به جنایات کسانی که امروز در پناه استکبار و با پول آن‌ها ادعای سیاسی بودن صرف دارند. آن‌هایی که مدعی احکام شرعی سال ۶۷ هستند، اما کلامی از این جنایات نمی‌گویند.

به آقایان رضوی و مهدویان تبریک و خدا قوت می‌گویم. لازم است این تذکر داده شود که اختلاف نظر در برخی ابعاد هنری آن نباید پیام اصلی را به فراموشی سپارد. تشریح جنایات منافقین و خیانت مخصوصا سران آن‌ها بالاترین هنر هنرمندان عزیز بود که به خوبی به نمایش درآمد.

برای همه هنرمندان انقلابی و خوب کشور آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.