سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پیام تسلیت وزیر علوم آمده است؛

اقدامات تروریستی نمی‌تواند خللی در اراده ما در پاسداری از دستاوردهای انقلاب وارد کند

وزیر علوم طی پیامی شهادت کارکنان نیروهای پاسداران در حمله تروریستی جاده خاش - زاهدان را تسلیت گفت.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی وزیر علوم با صدور پیامی، حمله تروریستی مزدوران تکفیری در جاده خاش - زاهدان را محکوم کرد و شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

"بسم الرب الشهدا و الصدیقین"

اقدام کور تروریستی و حمله ناجوانمردانه مزدوران تکفیری به اتوبوس حامل کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهادت جمعی از جان برکفان سپاه، ملت بزرگ و قهرمان ایران را داغدار کرد.

این اقدامات تروریستی که با حمایت و پشتیبانی قدرت‌های سلطه‌گر و مستکبر انجام می‌شود، هرگز نخواهد توانست خدشه و خللی در اراده پولادین، صادقانه و مصمم ملت شریف ایران در حراست از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی همچون استقلال، امنیت، وحدت و انسجام ملی وارد سازد.

ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک، اطمینان داریم به زودی عوامل این قبیل اقدامات کور به چنگال عدالت اسیر و به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت برادران غیرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محضر حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا و ملت شهیدپرور ایران اسلامی، از خداوند متعال برای شهیدان این حادثه دردناک علو درجات و برای خانواده‌های عزادار این عزیزان صبر و اجر جمیل و برای مجروحان، سلامتی و شفای عاجل مسألت دارم.

انتهای پیام/

پیام تسلیت وزیر علوم در پی حادثه تروریستی  جاده خاش - زاهدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.