سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره قرآنی نونهالان در کرمان

مدیر مسئول مؤسسه قرآنی جامعة الحفاظ کرمان گفت: جشنواره قرآنی کودک ونوجوان کرمان امروز باحضور تعداد زیادی از کودکان علاقمند به قرآن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مصطفی نیک ورز مدیر مسئول مؤسسه قرآنی جامعة الحفاظ کرمان با بیان اینکه جشنواره قرآنی کودک و نوجوان به همت مؤسسه قرآنی جامعة الحفاظ کرمان و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان و ستاد کنگره بزرگداشت شهدای استان کرمان امروز در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار شد، گفت: در این برنامه حدود ۱۵ مؤسسه قرآنی با شرکت حدود ۲۰۰ نفر حضور فعالی داشتند.

وی با بیان اینکه در این برنامه ۵ قسمت برای نونهالان مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود: نماز دو رکعتی، حفظ ده سوره آخر قرآن، دعای سلامتی امام زمان (عج)، اجرای شعر به صورت گروهی و حفظ آیة الکرسی موضوعاتی بودند که از سوی داوران در این جشنواره مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفتند.

نیک ورز با اشاره به اینکه برای ترغیب نونهالان به برنامه‌های قرآنی به همه شرکت کنندگان جوایزی را به عنوان یادبود اهدا می‌کنیم و ۳ گروه برگزیده داریم، تصریح کرد: مهد آیه های نور، مهد طه و مهد ناصح الأمین رتبه‌های اول تا سوم این جشنواره را کسب کردند.

وی با بیان اینکه دکلمه خوانی از برنامه‌های جانبی این جشنواره بوده است، بیان داشت: از نازنین زهرا معین الدینی از مهد معراج، پرنیا خجسته از مهد حضرت قائم (عج) و هستی اسدی از مهد باغ پروانه‌ها به عنوان ۳ دکلمه خوان برتر قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

برترین های قرآنی کودک کرمان تجلیل شدند

برچسب ها: قرآن ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.