سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایگاه امداد و نجات هلال احمر در بجستان افتتاح شد

پایگاه امداد و نجات بین جاده‌ای هلال احمر بجستان در جنوب خراسان رضوی با هزینه ۶۳۸ میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهرام غیبی معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مراسم آغاز فعالیت پایگاه امداد و نجات هلال احمر در بجستان گفت: راه اندازی این پایگاه در بجستان نقش مهمی در ارتقاء سطح کیفی خدمات این بخش به متقاضیان و مصدومان سوانح جاده‌ای دارد.

وی با قدردانی از مشارکت خانواده شهید مرتضی فرقانی در تأسیس پایگاه امداد و نجات بین جاده‌ای بجستان، افزود: پس از تأمین نیاز‌های اولیه، اقلام و تجهیزات امدادی پایگاه هلال احمر بجستان تکمیل می‌شود تا در ایمنی بخشی به مسافران و زائران در مسیر جاده ارتباطی خراسان جنوبی به خراسان رضوی موثر باشد.

سید مجتبی احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در این مراسم گفت: هزینه راه اندازی پایگاه هلال احمر بجستان با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار ملی، ۸۸۰ میلیون ریال اعتبارات استانی و ۲ میلیارد ریال مشارکت خیران تامین شد.

وی افزود: این پایگاه در زمینی به وسعت پنج هزار و زیربنای ۲۰۰ مترمربع در مسیر ترانزیتی استان های خراسان‌ شمالی و جنوبی، کرمان، یزد، اصفهان، فارس و هرمزگان واقع است.

انتهای پیام//ف. ش
 

افتتاح پایگاه هلال احمر برای ایمنی بخشی به مسافران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.