سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای صنایع پایین دستی استان ایلام

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه برای صنایع پایین دستی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، شکرالله شیرخانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اعلام کرد : برای صنایع پایین دست پتروشیمی ایلام ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد : بسیاری از کارگرانی که در پتروشیمی ایلام مشغول به کار هستند، چون به صورت پروژه‌ای کار می‌کنند و امکان بیکار شدن این افراد زیاد است، این تسهیلات را در اختیار آن‌ها قرار دادیم که این طرح پایین دستی زودتر به بهره برداری برسند که بتوانیم مانع بیکار شدن کارگران شویم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام افزود : ۹۷ درصد ذخایر نفت و گاز غرب کشور در استان ایلام و در شهرستان دهلران قرار دارد و به تبع آن پتروشیمی، ان، جی، ال دهلران و تمام فعالیت‌های مختص به صنعت نفت و گاز با شتاب بسیار خوبی در شهرستان دهلران شروع و ادامه پیدا کرده است.

وی گفت : بر اساس ماده ۴۷ برنامه توسعه ششم شرکت‌های نفت و گاز موظف هستند که کارگران‌شان را از افراد بومی استخدام کنند.

شیرخانی بیان داشت: در سنوات آینده حدود پنج هزار فرصت شغلی بنا است در شهرستان دهلران ایجاد شود، امیدواریم با رایزنی‌هایی که مسوولین ارشد و نمایندگان استان انجام دادند این کارگران حتما از جوانان جویای کار ایلامی انتخاب شوند.

 

انتهای پیام/ه

ایجاد فرصت های جدید شغلی در ایلام

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.