سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

اقدام علیه پاسداران در زاهدان، عملیات کور دشمن بود

سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان درمجمع استانی بسیج گفت:دشمن با اقدامات خود دنبال براندازی درکشورما است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردارغلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان در مجمع استانی بسیج که با حضور  علیرضا زاکانی رئیس کمیسیون بررسی برجام برگزار شد، با تسلیت شهادت جمعی از پاسداران سپاه در حادثه تروریستی زاهدان گفت: قطعا این نقشه دشمنان بود وعلت این مسئله شکست در آنچه انتظار داشتند ازراهپیمایی مردم در ۲۲ بهمن نصیب شان شود درنتیجه به عملیات‌های کوری نظیر آنچه در زاهدان رخ داد روی می‌آورند.

وی افزود:سپاه هم با قاطعیت جواب آن‌ها را خواهد داد، این لباس سپاه لباس شهادت است و همه ما آماده شهادت هستیم.
سردار ابوحمزه ادامه داد:دشمن دنبال آشوب در کشوربوده و به انواع مختلف با اقشار مختلف ارتباط گرفتند تا آن‌ها را به میدان آورده ایجاد آشوب بکنند، ولی موفق نشدند.

وی تصریح کرد:این از برنامه‌های کوتاه مدت دشمن بود، اما در میان مدت دنبال فشار‌های اقتصادی است تا با فشار اقتصادی مردم را ناراضی کرده و درکشور شرایط دوقطبی ایجاد کرده ومردم و مسئولین راازهم جدا کنند، ولی باز موفق نشدند.

فرمانده سپاه ثارالله در استان کرمان با بیان اینکه برنامه سوم دشمنان ما براندازی است گفت: دشمن از طریق برجام و اف ا. تی اف پالرمو دنبال براندازی است، مقام معظم رهبری چندبار گفتند غرب هم مثل آمریکا قابل اعتماد نیست، اما اینکه چرا بعضی از مسئولین معتقدند مشکل ما با غرب حل میشود، غربی که بعداز ۹ ماه همان حرف‌ها آمریکا را زدند، جای سوال دارد.

سردار ابوحمزه یادآورشد: دشمنان وغربی‌ها همواره گفتند ایران باید دست از حزب الله و جیش الشعب را بردارد، موشکهایش را کنترل کنند وبرد موشکی ما زیاد نشود.

وی نمادغرب را کشوری مانند فرانسه دانست که به عنوان مهد تمدن ۱۵ هفته است مردم خود را به خاک وخون میکشد واظهار کرد: این غرب است باید دقت کرد چشم‌ها را باز کرد و به داخل متکی شده و مشکلات را حل کنیم چرا که تمام مشکلات باظرفیت داخل حل شدنی است.

وی از اعضای مجمع خواست صحبت‌های روزگذشته مقام معظم رهبری را دقیق مطالعه کنند و براساس آن راهکار برای استان پیدا کند وتصریح کرد:به همه گفتم به استاندار گفتم با استفاده از ظرفیت استان میتوان تمام مشکلات استان راحل کرد.

سردار ابوحمزه اظهار کرد:متاسفانه ۳۰ سال است که چند نفر استان ما را چپاول میکنند که این افراد به یک گروه خاص وابسته هستند وتا زمانی جلوی این افراد گرفته نشود استان پیشرفت نمی‌کند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: بعضی از برنامه ریزی‌ها درست نیست راحت میتوان مشکل را حل کرد، اما مدیریت درست نیست این مدیریت نادرست ربطی به تحریم و دشمن ندارد.

وی تاکید کرد: این مجمع باید مردم را مطالبه گر ومسئولین را پاسخگو کند، روی اینکار برنامه ریزی کنید تا مشکلات استان حل شود.

 

انتهای پیام/ح

شکست  در۲۲ بهمن  علت حمله به اتوبوس سپاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.