سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

یکی از نیازهای اساسی و جدی استان سمنان تامین آب از استان های همجوار است/حادثه تروریستی روز گذشته در سیستان را محکوم می کنیم

استاندار سمنان گفت: موقعیت خاورمیانه، موقعیتی استراتژیک همواره مورد طمع دشمنان است که از نظر عقلی همواره باید آمادگی مقابله با خطرات را داشته باشیم.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با حضور سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: حادثه تروریستی روز گذشته در سیستان را محکوم می کنیم. بهمن ماه بزرگترین اقدام پدافندی ملت در برابر دشمنان بود که باعث مصون سازی کشور شد.

وی با بیان اینکه تکامل بشر و متمدن شدنش نیاز به امنیت را افزایش داده است افزود: با وجود اینکه ذات بشر صلح خواهی است و به دنبال آرامش است اما پیشینه انسان نشان می دهد، جنگ پدیده اجتماعی اجتناب ناپذیر است.

استاندار سمنان اضافه کرد: موقعیت خاور میانه، موقعیتی استراتژیک همواره مورد طمع دشمنان است که از نظر عقلی همواره باید آمادگی مقابله با خطرات را داشته باشیم. جایگاه استان بسیار حائز اهمیت و استراتژیک است و از سویی دیگر با توجه به نرخ رشد جمعیت که از متوسط کشوری بالاتر است و وجود صنایع مختلف، وجود خطوط ریلی و کریدورهای رفت و آمد وغیره باید مورد توجه جدی از نظر پدافندی قرار گیرد.

علیرضا آشناگر با بیان اینکه هدف پدافند غیرعامل در استان و کشور محافظت از مردم و زیر ساخت ها در مواجهه با تهدیدات و خطرات است تصریح کرد: توسعه در استان، منوط به تامین آب است و با توجه به خشک و نیمه خشک بودن استان و پهنه کویری، نیاز به توجه جدی به این امر داریم.

استاندار افزود: یکی از نیازهای اساسی و جدی استان، تامین آب از استان های همجوار است و در ستاد بازآفرینی باید به برخی استان ها توجه بیشتری شود تا زمینه حضور سهل و آسان در این مناطق فراهم باشد.

انتهای پیام / گ

شورای پدافند غیرعامل استان سمنان برگزار شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.