سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان دانش‌آموزی، جلوه‌گاه هم‌کاری و هم‌دلی

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در همایش یاوران انقلاب گفت : سازمان دانش‌آموزی، جلوه‌گاه هم‌کاری و هم‌دلی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مجید یزدان‌پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : سازمان دانش‌آموزی، جلوه‌گاه هم‌کاری و هم‌دلی است و باید با هم‌فکری و تلاش بیشتر، نمود آن را در جامعه پررنگ‌تر کنیم.

وی ضمن اشاره به حضور پرشکوه فرهنگیان و دانش‌آموزان در حماسه‌آفرینی ۲۲ بهمن‌ماه جاری، از تمام آنان تقدیر کرد و گفت : جامعه فرهنگیان استان کرمانشاه بار دیگر ثابت کردند که همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران هستند و دانش‌آموزان نیز با حضور پرشور خود، جلوه‌ی ویژه‌ای به حماسه چهل‌سالگی انقلاب بخشیدند.

یزدان‌پناه با یادآوری سخن رهبر فرزانه انقلاب که فرموده‌اند: «جوان، مظهر امید است» گفت: دیدن جوانان موفق در عرصه‌های مختلف به انسان شور و نشاط می‌بخشد و امید را در دل زنده نگه‌می‌دارد. جوانان آینده‌سازان نظام مقدس اسلامی هستند و چهره‌ی خندان و با شوق و ذوق آنان، انرژی مضاعفی به ما می‌دهد تا با دلگرمی فرزندان‌مان، راه پیشرفت، توسعه، ترقی و تصمیم‌گیری را به آنان یاد دهیم و برای موفقیت‌شان تلاش کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش، سازمان دانش‌آموزی را یکی از ارکان مهم نهاد تعلیم و تربیت دانست و یادآور شد: این سازمان همواره زینت‌بخش محافل، همایش‌ها و نشست‌های گوناگون است و کار خود را همیشه به نحو مطلوب و خاطره‌انگیز انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: باید سازمان دانش‌آموزی را تقویت کرد و فعالیت‌های آن را به شکل جدی‌تری پیگیری نمود تا از ظرفیت‌های خوب این سازمان استفاده بهینه شود و بتوان کار‌های بزرگی را در این مجموعه‌ی پرتلاش انجام داد.

یزدان‌پناه در پایان از تمام عوامل سازمان دانش‌آموزی، مربیان و دانش‌آموزان برای برگزاری همایش یاوران انقلاب تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد با نگاهی تازه به سازمان دانش‌آموزی بنگرد و تمام تلاش خود را جهت تسهیل امور این سازمان به کار گیرد.

سپس سید یحیی میرعباسی، رییس سازمان دانش‌آموزی استان کرمانشاه ضمن خیر مقدم به حاضران و تبریک چهل‌سالگی انقلاب اسلامی از فعالیت بخش‌های مختلف سازمان دانش‌آموزی سخن گفت و افزود: بسیاری از آموزش‌هایی که دانش‌آموزان در دوره‌های گوناگون می‌بینند در زندگی‌شان کاربرد دارد و می‌توانند از این اندوخته‌های گران‌بها در محیط‌ها و فضا‌های متناسب استفاده کنند.

وی افزود: سازمان دانش‌آموزی همواره در تلاش است تا با نیازسنجی درست نسل آینده و برنامه‌ریزی در جهت تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت و پوشش دادن به نیاز‌های دانش‌آموزان گام بردارد و از ظرفیت‌های موجود، نهایت بهره را ببرد.

رییس سازمان دانش‌آموزی، همایش یاوران انقلاب را یکی از اتفاقات ویژه‌ی آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: در این همایش، تعدادی از دانش‌آموزان آموزش‌دیده سازمان دانش‌آموزی به اجرای برنامه‌های متنوع می‌پردازند تا گوشه‌ای از فعالیت‌های سازمان مذکور را به نمایش درآورند.

 

 

انتهای پیام/د

سازمان دانش‌آموزی باید با هم‌فکری و تلاش بیشتر، نمود آن را در جامعه پررنگ‌تر کنیم

 

برچسب ها: انقلاب ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.