سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتش اجازه خودنمایی به هیچ متجاوزی را نمی‌دهد

فرمانده تیپ ۳۷ زرهی شهید عباس عطریان نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی اجازه خودنمایی و عرض اندام به هیچ متجاوزی را در محدوده مرز‌های کشور نداده و نخواهد داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ مهدی احمدی افشار روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خانواده شهدای ارتش شهرستان بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: ارتشیان در کنار دیگر نیرو‌های مسلح ایران برای حفظ تمامیت ارضی کشور به طور شبانه روزی در هوا، زمین و دریا آماده جانفشانی هستند.

وی افزود: ارتش ایران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم نظام کرده است.

فرمانده تیپ ۳۷ زرهی شهید عباس عطریان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امنیت کنونی کشور مدیون خون شهیدان و ایثارگری‌های مثال زدنی رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

سرهنگ احمدی افشار عنوان کرد: شهدا با نثار خون خود درخت اسلام را آبیاری کرده و عزت، اقتدار، استقلال و آرامش را برای کشور و ملت ایران به ارمغان آوردند.

وی ابراز داشت: قشر‌های مختلف ملت ایران وظیفه دارند که بیش از پیش قدردان خون شهدا و رشادت‌های رزمندگان باشند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ایران اسلامی امن‌ترین و باثبات‌ترین کشور در منطقه خاورمیانه است.

سرهنگ حمید خرمدل اظهار داشت: این امنیت به برکت خون شهدا، فداکاری‌های رزمندگان و اتحاد، بصیرت و در صحنه بودن ملت ایران حاصل شده است.

وی افزود: حضور حماسی و باشکوه ملت ایران و مردم ولایتمدار و شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال تحسین برانگیز و قابل تقدیر است.

سرهنگ خرمدل بیان کرد: این حضور تمامی معادلات دشمنان علیه کشور و ملت ایران را برهم زد و علاوه بر مأیوس کردن آنان سبب خوشحالی دوستداران نظام و انقلاب نیز شد.

۱۵ خانواده شهید ارتش شهرستان بویراحمد در این آیین با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شدند.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ز

ارتش به هیچ کس اجازه دخالت نمی دهد

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.