سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

عملکرد پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از ابتدای سال تاکنون

سردار زاهدیان عملکرد پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا را طی یک سال گذشته تشریح کرد.

سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۶۲۰ تن کشفیات انواع موادمخدر در کشور به ثبت رسیده که ۷۱ درصد از این کشفیات با عملیات اطلاعاتی به ثمر رسیده است.

وی افزود: ۷۲ درصد کشفیات انواع موادمخدر در شرق و حاشیه شرق کشور انجام شده است.

سردار زاهدیان درباره فعالیت پلیس مبارزه با موادمخدر در پایتخت، گفت: طرح ویژه جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان در مناطق شوش، هرندی و مولوی در شهر تهران از ابتدای بهمن ماه سال جاری اجرا شده است.

وی اضافه کرد: در محدوده مناطق اعلام شده و بازار تهران بیش از ۴ هزار معتاد متجاهر و خرده فروش جمع‌آوری و دستگیر و معتادان متجاهر به مراکز درمانی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا تصریح کرد: بیشترین موادمخدر مکشوفه در کشور ماده مخدر تریاک است که با توجه به هم مرزبودن کشورمان با کشور افغانستان و کشت وافر این ماده در این کشور، قاچاقچیان ماده مخدر تریاک را از شرق ایران وارد کشور کرده و آن را توزیع می‌کنند.

سردار زاهدیان با بیان اینکه روز به روز مصرف ماده روانگردان شیشه در حال افزایش است، به مصرف کنندگان این ماده مخدر هشدار داد و گفت: استعمال موادمخدر مخاطرات زیادی را برای مصرف کنندگان به همراه دارد و صدمات جبران ناپذیری را به آنان وارد می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.