سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر در ایوان انتظار

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران از اجرای محیطی جشنواره تئاتر فجر در ایوان انتظار برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای امضای تفاهم نامه شرکت بهره برداری و دبیرخانه سی هفتمین جشنواره تئاتر فجر و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بخش اجرای محیطی این جشنواره در ایوان انتظار ایستگاه متروی میدان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف برگزار می‌شود.

احسان بیسادی با بیان این مطلب که فضای فرهنگی متروی تهران محل مناسبی برای اجرای فعالیت‌های هنری می‌باشد تصریح کرد: «در پی مذاکرات انجام شده با دبیرخانه این جشنواره ضمن اطلاع رسانی از طریق فضا سازی محیطی به مسافران در کلیه ایستگاه‌های متروی تهران و به منظور استفاده عموم مردم که فرصت حضور در سالن‌های نمایش را ندارند گذرگاه فرهنگی ایوان انتظار محل اجرای این بخش از جشنواره انتخاب گردید».

وی ارتقا و افزایش سطح آگاهی و شناخت مسافران متروی تهران از هنر نمایش را هدف از برگزاری این برنامه عنوان کرد و افزود: «مسافران مترو در زمان تردد در ایوان انتظار می‌توانند شاهد اجرای گروه‌های مختلف هنری باشند و از این بخش از جشنواره به صورت رایگان استفاده نمایند».

بیسادی خاطر نشان کرد: «نمایش‌های جشنواره تئاتر فجر در ایوان انتظار تا روز ۲ اسفند ۹۷ و در هر روز در دو اجرا برگزار می‌شود».

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو ، شهرداری تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.