سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز میزبان اختتامیه جشنواره دانشجویی شعر باران

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس گفت: اختتامیه دومین جشنواره سراسری دانشجویی شعر باران در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مظاهر بابایی رئیس جهاددانشگاهی استان فارس سه شنبه ۲۳ بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اختتامیه دومین جشنواره سراسری دانشجویی شعر باران ۱۳ اسفندماه در شیراز برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره، به همت معاونت فرهنگی و با همراهی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان فارس برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

وی افزود: این جشنواره دانشجویی شعر باران، در قالب طرح جامع هفت شهر شایستگی تدوین و توسط جهاد دانشگاهی استان فارس اجرایی شده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس، آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره را به لحاظ کمی و کیفی مطلوب ارزیابی و بیان کرد: در این دوره از جشنواره سراسری شعر باران بالغ بر ۳ هزار و ۲۴۱ اثر از سراسر کشور توسط دبیرخانه دریافت شد.

بابایی، استقبال دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی سراسر کشور از دومین دوره جشنواره شعر باران را کم نظیر توصیف و با بیان اینکه مطلوبیت کیفی آثار، کار داوران را دشوار کرده بود، ادامه داد: مدح و منقبت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان بخش ویژه این جشنواره پیش‌بینی شده بود.

وی تصریح کرد: داوری این جشنواره، در دو مرحله مقدماتی و نهایی انجام شد و در نهایت، ۵ اثر در بخش آزاد و یک اثر در بخش ویژه، به عنوان آثار برتر انتخاب شده است.

بابایی افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۴ بعد از ظهر روز دوشنبه سیزدهم اسفند در سالن اجتماعات مجتمع جهادانشگاهی فارس، واقع در چهارراه عدالت، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/چ

اختتامیه جشنواره دانشجویی شعر باران در شیراز

برچسب ها: شعر ، اخبار دانشجویی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.