سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کارگروه ویژه برای کنترل قیمت ها در آذربایجان غربی

معاون نظارت و بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: برای نظارت و بازرسی واحد‌های صنفی و کنترل قیمت،کارگروه ویژه‌ای در شهرستان‌های آذربایجان غربی تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، معاون نظارت و بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در نشست مشترک روسای ادارات این سازمان گفت: براساس دستور داستانی کل کشور برای نظارت بهتر بر بازار در اجرای طرح نظارت نوروزی یک کارگروه متشکل از مقامات قضایی، نظارتی و بازرسی در شهرستان‌های استان تشکیل می‌شود.

محمودی افزود: نظارت وبازرسی واحد‌های صنفی و کنترل قیمت کالا‌های اساسی و برخورد با متخلفان و گرانفروشان احتکار کنندگان از مهمترین وظایف این کمیته است.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال بیش از ۱۷۲ هزار واحد صنفی در استان بازرسی شدند که در این زمینه برای ۷۹۰۰ واحد صنفی به ارزش ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف تشکیل شده است.

مرندی مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان خوی هم در این نشست گفت: در ده ماه گذشته امسال در نتیجه بازرسی و نظارت بر قیمت و عرضه کالا‌های اساسی، بیش از ۶۰۰ واحد صنفی این شهرستان به علت تخلف، به ۸۲ میلیارد ریال پرداخت جریمه محکوم شده اند.

 

انتهای پیام/م

اجرای طرح نظارت نوروزی در آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.