سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واکنش رئیس پلیس پایتخت به قمه‌کشی در بازار سیگار

سردار رحیمی از دستگیری و جمع آوری نزاع‌کنندگان بازار سیگار خبر داد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به درگیری قاچاقچیان سیگار در بازار تهران و ایجاد نزاع مقابل کسبه اظهار کرد: وظیفه ذاتی پلیس برقراری امنیت و حفظ آرامش در جامعه است.

سردار رحیمی افزود: پلیس در خصوص افراد برهم زننده نظم بازار وارد میدان شده و اقداماتی را نسبت به جمع آوری و دستگیری آنان انجام داده  و این اقدامات تا برقراری امنیت کامل ادامه خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان چندی پیش تصاویر و فیلم‌هایی مبنی بر درگیری قاچاقچیان سیگار در بازار تهران در فضای مجازی منتشر شد که در این فیلم‌ها درگیری قاچاقچیان بر سر قیمت اجناس معاملاتی کاملا مشهود بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناسی
۰۸:۳۵ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
اینارو باید اعدام کرد
ناشناس
۰۵:۵۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
اعدام
صمد.ج.ب
۲۳:۱۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
بااین سن و سال که پا به دنیای اوباشگری گذاشته اند باید منتظر ماند درآینده ای نه چندان دورمدرک فوق اوباشگری رابه دست خواهند گرفت،نشان ازاین دارد که سه قوه تدابیر و قوانین سختی رامنظور نکرده اند.وای به روزی که اینها بچه تربیت کنند
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
متاسفانه پلیس نسبت به خیلی از تخلفات بی تفاوت شده و این امر باعث گستاخی افرادی شده که سابقه شرارت دارند. البته نقش بسیار ضعیف دادگاه ها و قوه قضاییه را در صدور احکام بازدارنده نباید فراموش کرد.
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
اعدام
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
تو هم اعدام
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
با اين وضع پليس اين چيزا تعجب نداره
من خودم دو شنبه وقتي از راهپيمايي برگشتم صاحاب آژانس و چند تا از راننده ها بيخود و بي جهت به من حمله كردن منم فرار كردم زنگ زدم كلانتري ١١٨ اومد ولي يه دقيقه هم صبر نكرد و رفت بعد كه رفتم كلانتري گفتن شاكي بايد تو محل حضور داشته باشه والا يه ثانيه هم واي نميسيم و ميريم يعني ملت بايد به زد و خورد ادامه بدن تا پليس بياد
آریا
۲۳:۰۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
خوب از آب گل آلود ماهی گرفتی
عباس گودرزی
۱۱:۰۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
سلام ، لطفا دین اسلام حدودی دارد ، این حدود الهی بستگی به حساسیت زمانی و مکانی متفاوت است لطفا قوه قضائیه در این برهه از زمان که همه چشم به امنیت کشور دوخته اند . برای بر هم زنندگان نظم و رعب و وحشت در جامعه اشد مجازات را در نظر بگیرند تا شاهد چنین گستاخی در جامعه نباشیم
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
لعنت به سیگار که دود این سیگار خفه کرد ریه های ما رو
محمد
۰۹:۴۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
بنظر بنده تا وقتی که تمدن اسلامی صورت نگیرد، وضع به همین منوال هست. شایدم بدتر از این، چراکه در غیر اینصورت، نزاع بر سر تصاحب بیشتر مال دنیا همچنان باقی است.
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
چ ربطی به اسلام داره مهندس
فقر فرهنگو بیکاری این وضعو به وجود اورده