وی بیان کرد: اولویت در برگزاری نمایشگاههای فروش بهاره با استانهایی است که واحدهای تولیدی زیادی داشته باشند و بتوانند کالاها را بر اساس قیمتهای تمام شده پایین و بدون واسطه در اختیار مصرف کنندهها قرار دهند.
سخنگوی اتاق ایران ادامه داد: در شهرستانها و استانهایی که بحث برگزاری نمایشگاهها به صورت مستقیم وجود ندارد، تدابیری برای برگزاری فروشهای فوق العاده اندیشیده شده که اغلب واحدهای صنفی به صورت خاص این کار را انجام میدهند.
بیشتر بخوانید: سیب و پرتقال با کیفیت شب عید به استانها توزیع شد
صفایی در خصوص تاریخ برگزاری نمایشگاه بهاره گفت: زمان برگزاری نمایشگاهها به ستادهای تنظیم بازار مراکز استانها تفویض اختیار شده و زیر نظر استاندار و کمیتههایی که متشکل از افراد صنفی و تخصصی از جمله رئیس اتاق و اعضای کارگروه ستاد تنظیم بازار کشور خواهد بود.
سخنگوی اتاق اصناف ایران در پایان گفت: در خصوص بسیاری از کالاها، ماهها قبل پیشبینی و خریدهای لازم انجام شده است و خیلی از کالاها در انبارها به صورت سردخانهای نگهداری میشوند و در کل تمام تلاش مجموعه ستاد تنظیم بازار کشور بر این است که کمبود کالایی را نداشته باشیم و مردم برای تأمین اقلام ضروری خود دچار مشکل نشوند و به سهولت ممکن در اختیارشان قرار بگیرد.
انتهای پیام/