سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پروژه آبخیز داری در ۱۷ هزار و ۴۰۰ هکتار اراضی کرمانشاه

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: سهم استان کرمانشاه از اعتبارات صندوق توسعه ملی حدود ۲۰ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، غلامرضا چامه  معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه  گفت: امسال با عنایت مقام معظم رهبری برای اولین بار مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار اعتبار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری کشور در نظر گرفته شد که سهم استان کرمانشاه از این اعتبارات حدود ۲۰ میلیارد تومان بوده است.

چامه اضافه کرد: این اعتبارات در ۱۰ شهرستان و در ۱۴ حوزه آبخیز در سطح ۱۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در حال هزینه کرد است.

چامه ادامه داد: امسال همچنین بر اساس تفاهمنامه منعقد شده با استانداری و سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور مقرر شده هریک از طرفین مبلغ ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری در نظر بگیرند که تاکنون موافقت نامه‌های تخصیص ۹ میلیارد تومان از این اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه استان گرفته شده، هرچند این مبلغ هنوز تخصیص نیافته است.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به وسعت دو میلیون و ۵۰۰ هزار هکتاری استان کرمانشاه، گفت: اگر بخواهیم سالانه حداقل در دو درصد از سطح استان کار آبخیزداری کنیم، باید سالانه در سطحی حدود ۵۰ هزار هکتار از استان کار شود که برای این کار به حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سال نیاز است.


انتهای پیام/ز

 

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به استان کرمانشاه از صندوق توسعه ملی

برچسب ها: محیط زیست ، طبیعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.