سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا؛ آغاز ثبت‌نام در کنکور ۹۸

ثبت‌نام در کنکور ۹۸ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از چهارشنبه ۲۴ بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، ثبت‌نام  در کنکور  ۹۸ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی از فردا چهارشنبه ۲۴ بهمن آغاز می‌شود.

ثبت نام منحصراً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش انجام می‌شود و مهلت ثبت نام تا پنجشنبه ۲ اسفند ۹۷ ادامه دارد.

کارت ورود به جلسه آزمون سراسری از روز دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸ در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد، داوطلبانی که ۲ یا سه گروه آموزشی ثبت‌نام کرده‌اند باید ۲ یا سه کارت ورود به جلسه تهیه کنند.

آزمون سراسری سال ۹۸ در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیر برگزار می‌شود.

کسانی که مجاز می‌شوند می‌توانند از دهه دوم مرداد ۹۸ انتخاب رشته کنند، نتایج اولیه به‌صورت کارنامه در دهه اول مرداد ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

زمان آغاز ثبت نام در آزمون سراسری ۹۸

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
به کجا باید مراجعه کنیم
ت
۱۹:۴۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
لطفا درمورد کنکور رشته های فنی حرفه ای هم مطلب بذارید.بیچاره ها امسال یک سال اضافی خواندن اما هنوز بلا تکلیف مانده اند.دو ماه دیر کتاب هاشونو دادن الانم هیچ خبری از کنکورشون نیست.12سال کامل درس خواندن دقیقا ب اندازه رشته های ریاضی و تجربی اما گاهی میگن کنکورشون کارشناسیه گاهیم میگن کاردانی.واقعا این همه سردرگمی حقشون نیست.یک تغییر در نظام آموزشی نباید این همه مراحل نامعلوم داشته باشه
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
به امید روزی که کنکور از بین بروند و مسیر تحصیل برای همه همراه باشد بر اساس استعداد آنها و نه بر اساس یک سری تست مسخره کنکور
مهران
۱۷:۰۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
در حال حاضر تنها راه عادلانه پذیرش کنکور است . در غیر این صورت یا آموزش پرورش باید 3 سال سوابق را ملاک ورود به دانشگاه قرار دهد که امکانات آن فراهم نیست یا هر دانشگاه آزمون خود را برگزار میکند و مطابق قوانین خود شهریه اخذ میکند که این روش مشابه پذیرش در کالج های خارج کشور است که آن هم بر عدالت نیست چون بسیاری توانایی مالی بالا ندارند . تنها راه ، برگزاری کنکور برای رشته های پر متقاضی است و طبیعتا افراد تواناتر گزینش میشوند و رشته های پایین تر هم بدون آزمون و طبق سوابق دانشجو میپذیرند .
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
جناب مهران
دوست عزیزمون برای تحقق عدالت آموزشی آرزو و دعا کردند نه اینکه کنکور برداشته بشه
یه پاراگراف مطلب نوشتی که بسیار بدیهیه
مهدی
۲۰:۴۱ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
درس میخوایند دهه ۶۰ و ۷۰ ببینید درس عبرت بگیرید