سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حزب‌الله لبنان: انقلاب اسلامی رویا‌های دشمن را دفن کرد

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت عقب‌نشینی ذلت‌بار آمریکا از افغانستان و سوریه، موضع صهیونیست‌ها و سعودی‌ها را تضعیف و موضع مقاومت و قدرت ایران را در منطقه تقویت خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: عقب نشینی ذلت بار آمریکا از افغانستان و سوریه، موضع صهیونیست‌ها و سعودی‌ها را تضعیف و موضع مقاومت و قدرت ایران را در منطقه تقویت خواهد کرد.

شیخ قاووق در سخنرانی خود در مراسمی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت فرماندهان شهید برگزار شد، تاکید کرد: ”ما به حرکت در مسیر پیروز‌های راهبردی ایران و محور مقاومت ادامه خواهیم داد و ضعف، قهقرا و شکست بیشتر نصیب مثلث دشمنان مقاومت یعنی آمریکا، اسرائیل و عربستان خواهد شد“.

وی خاطرنشان کرد: فوریه سال ۱۹۷۹ انقلاب ایران خارج از همه معادلات و محاسبه‌ها رخ داد و تا به امروز پابرجاست و معادلات و محاسبات منطقه را می‌سازد و این انقلاب است که آینده منطقه را ترسیم خواهد کرد نه آمریکا یا دشمن اسرائیلی. انقلاب همچنین فلسطین را یاری کرد و سفارت اسرائیل را به سفارت فلسطین تغییر داد و توازن را به جنگ اعراب و اسرائیل بازگرداند.

شیخ قاووق در پایان گفت: ما از جنوب و از سرزمین کرامت و پیروزی هستیم و از جانب مقاومت و ملت آن و مجاهدان، بالاترین تبریک‌های خود را نثار انقلاب، رهبر، ملت و دولت ایران می‌کنیم و می‌گوییم که به انقلاب وفادار خواهیم ماند و عوض نمی‌شویم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.