سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید و پخش بیش از ۳۱ هزار دقیقه برنامه با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

کارکنان رسانه ملی در استان فارس در قالب ۹۰ تیم کاری با تولید و پخش بیش از ۳۱ هزار دقیقه حضور گسترده مردم فارس را به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سهرابی مدیرکل صدا وسیمای فارس گفت: ۴۲۰ نفر از کارکنان رسانه ملی در استان فارس در قالب ۹۰ تیم رسانه ملی شامل ۱۲ گروه تلویزیونی، ۴ گروه رادیویی، دو گروه فضای مجازی و ۱۲ تیم پشتیبانی فنی و ۶۰ گروه خبری در اقصی نقاط فارس در تلاش بودند و توانستند افزون بر ۳۱ هزار و ۴۶۳ دقیقه برنامه تولید و پخش کنند و ۷۲۰ محتوا در فضای مجازی در قالب پوشش بهمن تماشایی از طریق تلویزیون اجتماعی با موضوع ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی از صدا و سیمای فارس را منتشر کنند.

وی ادامه داد: مرکز فارس با استقرار نیرو‌های تولیدی در ۱۰ نقطه از شهر شیراز و ۱۵ شهرستان فارس حضور انقلابی مردم فارس در این جشن ملی را به گونه ۸ قاب زنده و همزمان در سیمای فارس به تصویر کشید و با شبکه‌های سراسری، ملی و فراملی (شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، خبر، قرآن، افق، آموزش، شما، ورزش، پرس تی وی، الکوثر، العالم و جام جم) افزون بر ۱۲۳ مرتبه به مدت ۲۷۳ دقیقه ارتباط برقرار کرد.

سهرابی اضافه کرد: همچنین ۳۰ مرتبه با شهرستان‌های فارس از جمله شهرستان‌های استهبان، داراب، کازرون، فیروزآباد، صفاشهر، فسا، جویم، مرودشت، سپیدان، لامرد، نی ریز که ۴۰ دقیقه این ارتباط به صورت اینترنتی بوده است.

مدیرکل صدا وسیمای فارس افزود: مدیریت این مرکز با برنامه ریزی منسجم و جلسات روزانه عملیاتی مدیریت پیام ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بکارگیری ۴۲۰ نفر از کارکنان در قالب ۹۰ تیم رسانه‌ای تولیدی فنی به همراه تمام امکانات لازم از صبح ۲۲ بهمن ۹۷ در محل مامویتشان آماده بودند و برنامه زنده روز خوب پیروزی را به حضور هنرمندان، انقلابیون، کارشناسان ویژه با هدف ترغیب برای حضور حداکثری مردم، آغاز کرد و حضور انقلابی مردم فارس را تا ساعات پایانی شب ادامه دهد.

وی گفت: امسال نیز، چون سال گذشته، حضور پرشور مردم شهرستان‌های کازرون و جهرم از دقایق اولیه پخش مستقیم شد.

سهرابی تصریح کرد: مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن بویژه زیرباران رحمت الهی در فارس پرشورتر از سال‌های قبل برگزار و انعکاس داده شد و تلاش همکاران هنرمندم در روز ۲۲ بهمن به اوج خود رسید.

مدیرکل صدا وسیمای فارس بیان کرد: بیشترین حضور در شبکه‌های ملی و فراملی به فارس اختصاص پیدا کرد و حضور انقلابی مردم فرهیخته فارس در قاب‌های متنوع شبکه‌های جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط جهان تماشایی بود.

انتهای پیام/چ

راهپیمایی مردم فارس در قاب دوربین

برچسب ها: رادیو ، دهه فجر 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.