سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه فهرج عنوان کرد؛

ایران جلودار مبارزه با استکبار درمنطقه

مراسم یوم الله ۲۲بهمن در فهرج از میدان ولایت تا مسجد جامع این شهرستان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،امام جمعه فهرج گفت: ایران دربین کشورهای منطقه جلودار مبارزه با استکبار است.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه فهرج در جمع شرکت کنندگان یوم الله ۲۲ بهمن فهرج گفت: جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومان جهان جلودار است .

وی اظهار داشت:جمهوری اسلامی در ترویج فرهنگ ناب محمدی و در سلطه ناپذیر‌ی جلودار کشور‌های مسلمان می‌باشد.

وی همچنین با اشاره پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف گفت: ما در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده ایم و در زمینه تامین غذایی، دارو خود کفا شده ایم و حضور مردم در عرصه‌های مختلف و اطاعت از ولایت فقیه باعث پیشرفت ما در عرصه‌های مختلف شده است.

همچنین حبیب‌الله نیکزادی نماینده مردم شرق استان نیز با اشاره به توطئه ها‌ی دشمنان گفت: راه اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای بر علیه کشور ما نشان از  قدرت ما وترس دشمن از این قدرت گرفتن دارد.

وی افزود: مردم امروز با حضور خود در مراسم راهپیمایی جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرفتند و حضور مردم در این مراسم نشان از عزت و اقتدار ما است و امروز همه با هر گرایش و تفکری در مراسم ۲۲بهمن شرکت کردند.

نیکزادی در ادامه به امنیت خوب در شرق استان خبر داد و‌گفت: مردم شرق استان بهترین امنیت را تجربه می‌کنند ؛مردم ما امروز در مقابل توطئه‌ها ایستاده اند و بیش از گذشته در مقابل آمریکا ایستادگی خواهند کرد.

امروز مردم فهرج در حالی که تصاویر حضرت امام و مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی را بدست داشتند حمایت خود را از انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب اعلام داشتند.

انتهای پیام/ح

ایران مقتدرترین کشور منطقه

برچسب ها: ایران ، اقتدار ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.