سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کاشمر:

مردم دسیسه های دشمنان را به خوبی خنثی کرده اند

امام جمعه کاشمر گفت: باید مراقب دستاورد‌های انقلاب باشیم تا با توطئه دشمنان آن‌ها را به‌راحتی از دست ندهیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی امام جمعه کاشمر ظهر دوشنبه در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن کاشمر گفت: شعار توحیدی، رهبری، امامت، ولایت‌فقیه و حضور همه‌جانبه مردم ایران در دفاع از انقلاب رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران است.

وی بابیان اینکه شعار توحیدی مردم ایران عدم وابستگی به شرق و غرب است تصریح کرد: انقلاب ما با هدایت رهبری و ولایت‌فقیه محقق شد که باید به‌خوبی به این امر معتقد باشیم.
 
امام جمعه کاشمر بابیان اینکه همه ما می‌دانیم که مقام معظم رهبری همچون امام کبیر انقلاب راه خط و مکتب ایشان را ادامه می‌دهند و با همان روحیه انقلابی در برابر استکبار ایستاده‌اند گفت: ملت بزرگ ایران نیز به‌خوبی پای‌کار بوده و برای نظام ایستادگی‌های فراوانی کرده و خواهد کرد.

حجت الاسلام طباطبایی با تأکید بر اینکه همه باید هوشیار باشیم، چون دشمن در تلاش است همه را از هدف انقلابی که حفظ ارزش‌های دینی و اخلاقی و فرهنگ اسلامی بود منحرف کند افزود: مردم ایران چهل سال مقاومت کردند و تحریم‌ها، جنگ و توطئه‌ها و دسیسه‌های آمریکا و اروپائیان را به‌خوبی خنثی کرده اند.

وی تصریح کرد: اعتماد به آمریکا و اروپا و تسلیم نسخه‌های فرهنگی، سیاسیآن‌ها شدن به معنای رویگردانی از انقلاب است و باید مراقب باشیم دست آورده‌های انقلاب را به‌راحتی از دست ندهیم.

امام جمعه کاشمر با بیان اینکه اروپائیان و آمریکا آن‌قدر گستاخ شده‌اند که برای ما نسخه فرهنگی وزندگی و آموزشی می‌پیچند گفت: ما خودمان نسخه و برنامه قرآنی و فرهنگ قرانی و عالی‌ترین و کامل‌ترین مکتب دنیا راداریم و احتیاج به نسخه‌پیچی دیگران نداریم.

حجت الاسلام طباطبایی با بیان اینکه مردم ایران با اطاعت از رهبری بیدار و هوشیار هستند و اجازه نمی‌دهند خون شهدایمان پایمال شود افزود: گرچه ازنظر اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستیم که همه این‌ها برگرفته از ناکارآمدی بعضی از مسئولان و جنایت بعضی از افراد است مردم متدین و انقلابی پایبند ارزش‌های دینی، فرهنگی و انقلابی خود هستند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

باید مراقب دستاوردهای نظام باشیم

برچسب ها: دهه فجر 97 ، 22 بهمن 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.