سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله نوری همدانی عنوان کرد؛

حضور مردم نشان دهنده ایستادگی ملت در برابر استکبار جهانی است

آیت الله نوری همدانی گفت:حضور پرشور مردم قهرمان ایران در راهپیمایی۲۲بهمن نشان دهنده ایستادگی ملت دربرابر استکبارجهانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله نوری همدانی گفت:حضور پرشور مردم قهرمان ایران در راهپیمایی ۲۲بهمن نشان دهنده ایستادگی ملت در برابر استکبار جهانی است.

آیت الله نوری همدانی پیام داخلی این حضور غیرتمندانه را، مکتبی بودن و ایستادگی مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد و اضافه کرد: مسئولین هم باید به این مردم همیشه در صحنه و وفادار، بیشتر خدمت کنند و مشکلات معیشتی آنان را برطرف کنند.

وی ادامه داد: حضور با شکوه مردم پیامی به دشمنان ایران است که ملت بصیر، عزتمندانه مقابل آنان ایستاده است و در این راه ملت ایران تنها نیست و همه آزادیخواهان جهان هم با انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند آن همراهند.

وی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مهری بر حمایت آن‌ها از آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: امروز مردم ایران در برابر شیاطین بزرگ دنیا ایستاده‌اند و پیام خود را برای حفظ سنگر انقلاب به همه دنیا مخابره کردند.

وی پیروزی مردم ایران را "پیروزی آشکار" خواند وعنوان کرد: مردم ایران برای انقلاب اسلامی جان، خون و جوانی خود را داده و برای حفظ مکتب و مذهب خود در راهپیمایی شرکت کرده و همیشه درصحنه حضور خواهند داشت.

مرجع تقلید شیعیان، پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم را برای دشمنان داخلی و خارجی تشریح کرد و گفت: دومین پیام مردم ایران همراهی با تمام آزادیخواهان جهان برای مبارزه با ظلم بوده و ملت ایران هیچ‌گاه تنها نبوده و آزادی‌خواهان جهان را تنها نمی‌گذارد.

آیت‌الله نوری همدانی به مسئولان و مدیران اجرایی کشور یادآور شد: مسئولان با کار شبانه‌روزی در جهت رفع مشکلات مردم و خدمت‌رسانی و ایجاد اشتغال برای جوانان تلاش کرده و از خداوند برای خدمت به مردم طب یاری کنند.

انتهای پیام/ح

آیت الله نوری همدانی هم با شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن

برچسب ها: مراجع تقلید ، فجر97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.