سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انقلاب اسلامی برخاسته از قلب و دل مردم است

امام جمعه یزد گفت: دشمنان بدانند که تهدید‌ها و تحریم‌های آن‌ها نه تنها از خیل عظیم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جلوگیری نکرده بلکه بر حضور پرشور مردم در این مراسم افزوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در راهپیمایی امروز با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما برخاسته از دل و قلب مردم است، گفت: دشمنان باید بدانند که تهدید‌ها و تحریم‌های آن‌ها نه تنها از خیل عظیم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جلوگیری نکرده بلکه بر حضور پرشور مردم در این مراسم افزوده است.

آیت الله ناصری یزدی افزود: امروز مردم ایران پر صلابت‌تر از همیشه در صحنه راهپیمایی حضور یافتند تا نشان دهند مردم کشورمان ایران همیشه پشت نظام و ولایت فقیه خود هستند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد اضافه کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی، وظیفه مسئولان را نسبت به حل مشکلات آن‌ها دوچندان می‌کند.

وی اضافه کرد: این انقلاب ساده به دست ما نرسیده است و برای حفظ و پیدایش انقلاب، خون‌های زیادی از جوانان این مرز و بوم نثار شده است و باید همواره قدردان  مردم فهیم و حافظ انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ی

برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه‌ها و صحبت‌های مردم و مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ تهران و سراسر کشور روی این لینک کلیک کنید.

https://www.yjc.ir/fa/news/6829117/

انقلاب اسلامی  برخاسته از دل و قلب مردم است

برچسب ها: دهه فجر97 ، 22بهمن 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.