سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ارتباطات:

مردم با وجود همه مشکلات، مبانی فکری خود را کنار نگذاشتند

وزیر ارتباطات گفت: مردم با وجود همه مشکلات، مبانی فکری خود را کنار نگذاشتند و این بسیار ارزشمند است.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، گفت: مردم با وجود همه مشکلات، مبانی فکری خود را کنار نگذاشتند و از اعتقاد و ارادتشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کم نشده و این بسیار ارزشمند است.

آذری جهرمی گفت: حضور حماسی و پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه مسئولان را بیشتر می‌کند و همه باید در جایگاه و حوزه کاری خود تلاش کرده و موانع را برای ایجاد شرایط بهتر بر طرف کنیم.

قرائت قطعنامه‌ هشت بندی در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن

در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز قطعنامه‌ای با هشت بند، درحفظ و حراست از ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی خوانده شد و راهپیمایان با سردادن تکبیر بند‌های آن را تایید کردند.

در این قطعنامه آمده است:ملت مقتدر و سلحشور ایران اسلامی همچنان رژیم سفاک آمریکا را طاغوت اعظم و تجسم عینی شرارت،خشونت،رذالت،بحران سازی و جنگ افرینی در دنیا دانسته و به عنوان مطالبه جدی از مسئولین و مقامات اجرایی کشور،عبرت آموزی از مذاکرات موسوم به برجام و بد عهدی های شیطان بزرگ در طول چهار دهه گذشته،بی اعتمادی به وعده ها و برخورد قاطع با مطالبات وقیحانه کشورهای اروپایی را خوستاریم.

دربخش دیگری از  این قطعنامه آمده است: ما تقویت روزافزون بنیه دفاعی - موشکی و راهبردهای بازدارندگی ایران اسلامی و ضرورت توسعه فزاینده فعالیت های صلح آمیز هسته ای را یک اصل اساسی دانسته و از مقامات کشور تبعیت بی چون و چرا از منویات مقام عظمای ولایت ، مقاومت مقتدرانه و ایستادگی با صلابت در برابر زیاده خواهی های شیطان بزرگ آمریکا را خواهانیم.

در این قطعنامه همچنین  بر ضرورت شجاعت ،عقلانیت و نهراسیدن از توپ و تشر و یاوه گویی های دولت مردان آمریکایی و اروپایی تاکید شده است.

انتهای پیام/ف

برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه ها و صحبت های مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن 97 تهران و سراسر کشور روی این لینک کلیک کنید.

www.yjc.ir/fa/news/6829117

صحبت های وزیر ارتباطات در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۲۲

 

برچسب ها: 22بهمن97 ، دهه فجر97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.