سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترافیک سنگین در جاده‌های هراز و چالوس

رییس پلیس راه مازندران از ترافیک سنگین جاده‌های چالوس، هراز خبر داد.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده چالوس از مرزن آباد تا پل دزدبن به سمت کرج ترافیک سنگین و طول محور چالوس به سمت کرج پرحجم گزارش شده است.

وی افزود: رفت وآمد خودرو‌ها هم اکنون در جاده هراز محدوده رستوران نصرت شاندیز تا ابتدای پارک جنگلی و پمپ بنزین نارنجستان حدود یک کیلومتر و محدوده گزنگ شنگولده به سمت تهران ترافیک سنگین است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه ترافیک در محور شمال به جنوب جاده هراز پرحجم است، گفت: جاده هراز از ۶ صبح امروز ورود انواع کشنده‌های سنگین ممنوع شده است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد خودرو‌ها در جاده سوادکوه و کیاسر - سمنان پر حجم و روان است.

وی گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی از بابل تا رامسر آسمان مازندران بارانی است و سطح جاده‌ها لغزنده است.

وی افزود: ارتفاعات جاده چالوس، هراز، سوادکوه و تلمادره کیاسر به سمنان بارش برف گزارش شده است و آمد وشد خودرو‌ها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرهنگ قدمی به رانندگانی که قصد تردد در محور‌های کوهستانی و برف گیر استان دارند توصیه کرد زنجیر چرخ به همراه داشته باشد.

وی گفت: یکطرفه شدن جاده‌های چالوس و هراز که قرار بود ساعت ۱۷ امروز یکطرفه شود به دلیل حجم بالای ترافیک در محور‌های چالوس و هراز این محدودیت دو ساعت زودتر اعمال می‌شود.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

ترافیک در جاده‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.