سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاری: پلی آف هیجان را به فوتسال بانوان آورد

شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال نامی نو اصفهان گفت: برای اولین بار با برگزاری مرحله پلی آف در لیگ برتر فوتسال بانوان حالت سکون از لیگ فوتسال بانوان رفت و جایش را به هیجان و جذابیت داد.

شهناز یاری سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اولین پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار کرد: هر چند برگزاری پلی آف در لیگ امسال به ضرر بعضی تیم‌ها و به نفع بعضی تیم‌ها بود، ولی بنده به شخصه با برگزاری پلی آف در سال‌های آینده هم موافق می‌باشم، چون پلی آف در همه جا‌ی دنیا در حال اجراست و ما باید در فوتسال بانوان کشورمان رو به جلو حرکت کنیم. تا قبل از برگزاری مرحله پلی آف در لیگ برتر فوتسال بانوان فوتسال ما خیلی ساکن بود و هیجانی نداشت، ولی همین مرحله پلی آف باعث شد تیم‌ها خیلی خودشان را از نظر فنی بالا ببرند و تا روز آخر بجنگند و توانایی هایشان را چه از لحاظ ذهنی و چه از لحاظ فیزیکی بالا ببرند و تا سرحد مرگ برای پیروزی و صعود به پلی آف بجنگند.

دیدار رفت و برگشت قهرمان فوتسال را مشخص می‌کند

یاری در مورد فینال لیگ فوتسال بانوان گفت: فینال امسال به صورت رفت و برگشت بین تیم ما یعنی نامی نو اصفهان و مس رفسنجان برگزار می‌شود، چون ما از لحاظ امتیاز در جدول بالاتر بودیم بازی رفت در تاریخ ۲۶ بهمن ماه سال جاری در رفسنجان برگزار می‌شود و بازی برگشت فینال و رده بندی در تاریخ سوم اسفند در اصفهان برگزار می‌شود و اگر بتوانیم قهرمان لیگ امسال شویم برای سال آینده در جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کنیم.

در لیگ امسال دست تنها بودم

یاری در مورد شرایط تیمش گفت: وقتی به تیم نامی نو اصفهان آمدم دست تنها بودم و نه مربی بدنساز داشتم و نه مربی دروازه بان‌ها و نه آنالیزور و یکی از بازیکنان تیمم به نام فاطمه شریف کمک دست من بود. قطعا برای یک سرمربی رسیدگی به تمام این مشکلات سخت است، چون بازیکنان من در طی هشت ماه برگزاری مسابقات لیگ آسیب دیدگی‌هایی هم داشتند و یکسری برطرف شده و چند تا از بازیکنان کشیدگی‌های جزئی دارند و این‌ها همه بر اثر فشار بازی‌ها و مسابقات در لیگ امسال بوده، چون بازی‌هایی بود که من با هشت بازیکن به مسابقات می‌رفتم.

پاداش آسیایی ذهن بازیکنان را مشغول کرده است

یاری درمورد ملی پوشان حاضر در لیگ فوتسال بانوان گفت:، چون ملی پوشان در طول فصل مسابقات بودند و تمرینات مناسب داشتند به همین خاطر زیاد دغدغه سرمربی تیم ملی را نداشتند و فکر می‌کنم بیشتر دغدغه ذهنی آن‌ها در خصوص پاداش قهرمانی آسیایشان بود که هنوز به آن‌ها پرداخته نشده است.

رسانه‌ها در پویایی لیگ امسال نقش داشتند

یاری در پایان به نقش اصحاب رسانه اشاره کرد و بیان کرد: امسال رسانه بیشتر از سال‌های گذشته در کنار ورزش بانوان بودند این اتفاق مبارکی در لیگ برتر فوتسال بانوان بود. هر چند نواقصی‌ها در کار هست، ولی امیدوارم این نواقص برطرف شود و کارشناسی‌های بهتری از ورزش بانوان ارائه شود.


بیشتر بخوانید:

تقویم رسمی رقابت‌های فوتسال آسیا اعلام شد

فوتسال ایران سوم جهان شد + عکس

شمسایی: دیدار‌های حذفی به کیفیت بازی‌های فوتسال کمک می‌کند/ سرمربی تیم فوتسال بانوان تعیین شده است


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.