سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب افتتاح شد

کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب با حضور اعضای شورای اداری میاندوآب و نایب رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،تراب قهرمانی رئیس شورای شهر میاندوآب در آیین بهره برداری از  کارخانه آسفالت شهرداری میاندوآب گفت: این کارخانه با ظرفیت تولید ۱۲۰ تن آسفالت در ساعت در زمینی به مساحت ۸۵۰ هزار متر مربع ساخته شده است.
 
رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: برای خرید تجهیزات این کارخانه ۲۵ میلیارد ریال  و برای راه اندازی ۱۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده است و با آغاز به کار این کارخانه ۱۰ تا ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۴۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد.
 
رسول ملکی شهردار میاندوآب هم در این آیین گفت: از صفر تا ۱۰۰ این مجموعه توسط نیرو‌های شهرداری کار شده است و در یکسال گذشته شهرداری میاندوآب یکی از معدود ارگان‌های سطح کشور و تنها شهرداری استان بود که توانست ۳۰ میلیارد ریال اعتبار کم بهره دریافت کند و این امر به این سادگی حاصل نشد و با پیگیری‌ها شبانه روزی اعضای شورای شهر و مساعدت محبی نیا نماینده مردم در مجلس به دست آمد.
 
شهردار میاندوآب گفت: وقتی صحبت از توسعه پایدار می‌شود، باید زیرساخت هایش فراهم باشد، توسعه پایدار محقق نمی‌شود مگر اینکه درآمد پایدار وجود داشته باشد و ایجاد این کارخانه متعلق به همه مردم شهرستان است و درآمد حاصل از این راه صرف عمران و آبادانی شهر خواهد شد.
 
ملکی ادامه داد: این کارخانه یادگاری برای شهرستان خواهد بود که تقدیم روح بلند شهدای شهرستان می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
 
 
انتهای پیام/م

بهره برداری از کارخانه آسفالت میاندوآب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.