سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های ترافیکی روز ۲۲ بهمن در بوشهر وبرازجان

فرماندهی انتظامی استان بوشهر برای برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی ۲۲ بهمن محدودیت‌های ترافیکی در شهر‌های بوشهر وبرازجان اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بنا به اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان بوشهر، برای بهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، محدودیت‌های ترافیکی در شهر بوشهر اعمال خواهد شد.

به این ترتیب، مسیر‌های منتهی به خیابان امام خمینی از سه راه بسیج تا میدان قدس ضلع شرقی و غربی و سه راه عاشوری به سمت میدان قدس، تقاطع کشتیرانی به سمت میدان قدس، تقاطع دادگستری به سمت مصلی و ضلع شرقی و غربی خیابان شهید حیدری به سمت مصلی از ساعت ۶ صبح فردا تا پایان مراسم، دارای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی است.

همچنین ورود موتورسیکلت به درون جمعیت در مسیر راهپیمایی ممنوع است.

از ساعت ۲۴ امشب تا ساعت ۶ صبح فردا هم از پارک هرگونه وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی جلوگیری می‌شود و درصورت پارک خودرو جرثقیل آن را به محل امن منتقل می‌کند و مالکان می‌توانند از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ از محل پارک خودرو خود اطلاع یابند.

فرماندهی انتظامی استان بوشهر با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در برازجان مرکز شهرستان دشتستان، اعلام کرد: محدودیت رفت و آمد خودرو‌ها از چهارراه شریعتی تا میدان امام خمینی، از چهارراه استوار به سمت چهارراه مخابرات، از چهارراه مسجد فردوس و چهارراه مخابرات، از چهارراه کارخانه یخ تا میدان شهید چمران، از میدان امام خمینی تا میدان شهید چمران، ازمیدان شهید چمران تا میدان ۱۷ شهریور، از چهارراه دانش آموزان تا خیابان شهید چمران (بیمارستان) و از چهارراه شورا تا خیابان شهید چمران، از ساعت ۴ صبح تا پایان مراسم اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ک

محدودیت‌های ترافیکی در ۲۲ بهمن

برچسب ها: 22بهمن97 ، دهه فجر97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.