" مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی (تلفن ملی ۱۳۸) باهدف تسهیل ارتباط زائران و مجاوران با بارگاه مطهر رضوی، دریافت و پیگیری انتقادات و پیشنهادات به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
تولیت آستان قدس رضوی در مراسم آغاز به کار این مرکز گفت: ممکن است زائران در رابطه با نحوه اداره امور در آستان قدس رضوی سؤالات، انتقادات و پیشنهاداتی داشته باشند که با راهاندازی مرکز جامع ارتباطات مردمی، زمینه طرح این مسائل فراهم شده است.
حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: سامانه ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی باید انتقادات و پیشنهادات زائران و مجاوران را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کند و فقط به برقراری ارتباط و دریافت نظرات اکتفا نشود.
وی از تلفن ملی ۱۳۸ به عنوان بستر تقویت نظارت مردمی بر عملکرد آستان قدس رضوی یاد کرد و گفت: امیدواریم این سامانه بتواند ارتباط مردم را با بخشهای مختلف آستان قدس رضوی تسهیل کند و رضایت زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت رضا(ع) را به دنبال داشته باشد.
#آستان_قدس_رضوی
#سید_ابراهیم_رئیسی
#آستان_قدس #تلفن #انتقادات #پیشنهادات #حرم_امام_رضا #مشهد #ایران #امام_رضا # "
انتهای پیام/