سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت اهالی ورزش برای حضور در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فدراسیون‌ها و شخصیت‌های ورزشی در بیانیه‌های جداگانه‌ای از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با فرارسیدن ۲۲ بهمن و آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، احزاب و گروه‌های سیاسی کشور با صدور بیانیه‌های جداگانه‌ای از آحاد مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

*وزیر ورزش: جامعه بزرگ ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهد کرد و علاوه بر ارتقا سطح سلامتی و ایجاد فضای مناسب برای افتخار آفرینی با توفندگی بیشتر قدم بر خواهد داشت.

*محمد رضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال کشورمان در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در مراسم با شکوه ۲۲ بهمن حاضر می‌شوم و کمیته فرهنگی فدراسیون هندبال هم برای مراسم باشکوه ۲۲ بهمن در سراسر استان‌ها برنامه ریزی کرده است.

*علی رضا شاه علی عضو تیم ملی والیبال جوانان ایران در مورد راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه:با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهیم که در تمام عرصه‌ها موفقیت ایران برایمان مهم است.

*وزارت ورزش: خداوند متعال را به دلیل فرا رسیدن فجر چهلم انقلاب شکوهمنداسلامی شاکریم و به شکرانه این عظمت و اقتدار ایران اسلامی که اکنون به تکامل رسیده است با شورو شوق فراوان حضور گسترده‌ای را در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن خواهیم داشت.

*سازمان لیگ فوتبال ایران از خانواده بزرگ فوتبال و ملت غیور ایران اسلامی دعوت کرد تا حضوری پرشور در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند، غرفه وزارت ورزش و جوانان وعده دیدار ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۲ بهمن؛ شرق به غرب خیابان آزادی، بعد از تقاطع یادگار امام، نرسیده به کوچه غدیر، مقابل نمایندگی ایران خودرو.

*فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از جامعه بزرگ فوتبال و ورزش و آحاد ملت شریف ایران در اطلاعیه‌ای برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد، وعده دیدار اهالی فدراسیون فوتبال با جامعه ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۲ بهمن در غرفه وزارت ورزش و جوانان، شرق به غرب خیابان آزادی، بعد از تقاطع یادگار امام، نرسیده به کوچه غدیر، مقابل نمایندگی ایران خودرو.

*باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی از خانواده بزرگ فوتبال و ملت غیور ایران اسلامی دعوت می‌کند تا حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند.


بیشتر بخوانیدسلطانی فر: آینده ایران روشن و درخشان است/ جوانان انقلابی برای مبارزه با استکبار وارد میدان شده اند


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
دریپلینگ
۰۲:۴۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
بیاین همه بریم راهپیمایی خیلی حال میده انصافن امتحان کنین ببینین ما که خیلی حال کردیم پارسال خوش گذشت