سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور میلیونی در یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه است که تن مستکبران جهان را خواهد لرزاند

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت:حضور میلیونی در یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه است که تن مستکبران جهان را خواهد لرزاند و به نابودی یک قدم نزدیک‌تر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدجانمراد موسوی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی امروز در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، ضمن محکوم کردن شهادت کودک بی‌گناه عربستانی گفت: دستگاه قضایی عربستان با کمرنگ جلوه دادن چنین جنایت وحشیانه‌ای قطعا در انجام آن شریک است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با انتقاد از سکوت نهادهای بین‌المللی گفت: مجامعی که ایران را ناقض حقوق بشر می‌دانند و با اعزام تحقیقاتی یک حیوان به فضا، جمهوری اسلامی ایران را به بهانه دفاع از حقوق حیوانات، مورد انتقاد قرار داده و جنجال به راه می‌اندازند اکنون در سکوتی خفت‌بار به سر می‌برند تا یک بار دیگر ابزاری بودنشان را به دنیا ثابت کنند.

وی اضافه کرد: مجامعی که همسو با منافع استکبار جهانی انتقاد می‌کنند و جنجال به راه می‌اندازند، قطعنامه صادر می‌کنند و محکوم می‌کنند،  شکی نیست که همسو با اهداف شوم آن‌ها سکوت کنند و البته که این موضوع جدیدی نیست.

موسوی در ادامه با اشاره به یوم‌الله 22 بهمن ماه گفت: عزت غیرقابل شکست ایران اسلامی همواره در حمایت از انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود، مردم ایران اسلامی به خوبی می‌دانند آنچه استکبار را عقب خواهد راند و عرق یاس و ناامیدی را بر پیشانی او خواهد نشاند حضور میلیونی در یوم‌الله 22 بهمن ماه است که تن مستکبران جهان را خواهد لرزاند و به نابودی یک قدم نزدیک‌تر خواهد کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در پایان با بیان اینکه کوچکترین سستی و عقب‌نشینی از مواضع انقلابی، استکبار جهانی  را در فشار سیاسی، اقتصادی و . . . به جمهوری اسلامی ایران، جری‌تر خواهد کرد گفت: منویات مقام معظم رهبری و تجربه چهل ساله به ما ثابت می‌کند ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی ملت ایران بوده است و یک بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه،  عزم راسخ خود در ناامید کردن استکبار جهانی و ایادی داخلی و خارجی او را به دنیا نشان خواهیم داد.

طبق گزارش رسانه‌ها پسر 6 ساله شیعی روز اول فوریه برای دیدار قبر رسول خدا به همراه مادرش به مدینه سفر می‌کند که در یک تاکسی راننده وهابی پس از این که متوجه شیعه بودن این خانواده می‌شود، کودک را با شیشه‌ای برنده به قتل می‌رساند.  

 

انتهای پیام/م 

 

مشارکت دستگاه قضایی عربستان در قتل کودک 6 ساله

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.