سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باحضور مسولان امنیتی و انتظامی؛

افتتاح و راه اندازی طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ در سیستان و بلوچستان

با حضور جمعی از مسئولان طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ استان سیستان و بلوچستان در زاهدان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،با حضور احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، سردار محمد مارانی فرمانده سپاه قدس در جنوب شرق کشور و سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ در استان سیستان و بلوچستان به مرحله اجرا درآمد.

سردار قنبری در حاشیه این مراسم ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون این طرح افزود: در طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ استان پس از تماس تلفنی شهروندان با ۱۱۰ اپراتور‌های مرکز استان جوابگو و پس از شنیدن امدادخواه مراتب را به حوزه‌های مربوطه ابلاغ می‌کنند.

وی با اشاره به مزیت‌های به اجرا درآمدن این طرح افزود: کنترل و هدایت واحد‌های عملیاتی با اجرای طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ بیشتر شده و رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان از پلیس را در پی دارد.

وی ارتقای خدمت رسانی پلیس به مردم را از جمله اهداف طرح یادشده عنوان کرد و گفت: کاهش نیروی انسانی، افزایش کمی و کیفی ماموریت ها، سرعت انتقال و افزایش ضمانت اجرایی ماموریت‌ها از دیگر اهداف اجرایی شدن این طرح است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اشرافیت اطلاعاتی و استانداردسازی رفتار از دیگر اهداف اجرایی شدن طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ است، ابراز داشت: کنترل، هدایت و مدیریت بحران از طریق قرارگاه مستقر در فرماندهی و کنترل این مرکز و کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان از دیگر مزایای این طرح است.

سردار قنبری بر فرهنگ سازی نسبت به ماموریت‌های فوریتی و غیر فوریتی در عامه مردم تاکید کرد و افزود: یکی از دغدغه‌های خطوط ۱۹۷ و ۱۱۰ حضور به موقع پلیس در صحنه و ارائه خدمات و پاسخ به نیاز‌های مردم بوده که با اجرای این طرح این مهم ارتقا پیدا می‌کند.

انتهای پیام/پ

طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ در استان سیستان و بلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.